Παρακαλώ πολύ,μία πρόταση από μέρους μου:
Εφόσον ένας εκπαιδευτικός έχει επάρκεια ΕΝΓ και/ή γνώση Braille, για ποιο λόγο να είναι υποχρεωτικό να έχει μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής για να διδάξει σε σχολεία κωφών/βαρηκόων ή σε τυφλούς; Τα συγκεκριμένα παιδιά,πέραν της απώλειας όρασης/ακοής,δεν έχουν άλλες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Θα πρότεινα σε αυτά και μόνο αυτά τα σχολεία/παράλληλη στήριξη να επιτρέπεται η πρόσληψη εκπαιδευτικών που έχουν επάρκεια ΕΝΓ και/ή γνώση Braille, ας μην έχουν μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής-δεδομένου βέβαια ότι δεν συντρέχουν άλλες ειδικές μαθησιακές ανάγκες ταυτόχρονα.Ευχαριστώ
Παρακαλώ πολύ,μία πρόταση από μέρους μου: Εφόσον ένας εκπαιδευτικός έχει επάρκεια ΕΝΓ και/ή γνώση Braille, για ποιο λόγο να είναι υποχρεωτικό να έχει μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής για να διδάξει σε σχολεία κωφών/βαρηκόων ή σε τυφλούς; Τα συγκεκριμένα παιδιά,πέραν της απώλειας όρασης/ακοής,δεν έχουν άλλες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Θα πρότεινα σε αυτά και μόνο αυτά τα σχολεία/παράλληλη στήριξη να επιτρέπεται η πρόσληψη εκπαιδευτικών που έχουν επάρκεια ΕΝΓ και/ή γνώση Braille, ας μην έχουν μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής-δεδομένου βέβαια ότι δεν συντρέχουν άλλες ειδικές μαθησιακές ανάγκες ταυτόχρονα.Ευχαριστώ