Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΕΙΡΗΝΗ ΜΠ. | 1 Δεκεμβρίου 2009, 10:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλημέρα Κυρία Υπουργέ. Σας ευχαριστώ για το βήμα που δίνετε σε όλους εμάς τους πολίτες, έτσι ώστε να θέτουμε προβληματισμούς και προτάσεις. Πρέπει όμως να μας ακούσετε. Συμφωνώ με την αξιολόγηση μέσω ΑΣΕΠ, όμως δεν φτάνει μόνο αυτή. Δεν είναι αντικειμενική για τους εξής λόγους: Ένας εκπαιδευτικός δεν μπορεί να κρίνεται μόνο για τις γνώσεις του. Βασικό σας μέλημα θα πρέπει να είναι και το κατα πόσο μπορεί να μεταδώσει τις γνώσεις. Αν όντως αυτά που γνωρίζει μπορεί να τα μεταφέρει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στους μελλοντικούς του μαθητές. Ίσως επομένως να πρέπει να περνάει και από κάποιου άλλου είδους τεστ για το συγκεκριμένο θέμα. Άλλο ένα θέμα που χρήζει επεξεργασίας είναι το προφίλ του κάθε εκπαιδευτικού. Εδώ θα πρέπει να ελέγχεται με ψυχολογικά τεστ. Διότι τοποθετείται σε ένα τομέα που έχει να κάνει με ανηλίκους και ευαίσθητες ηλικίες. Θα πρέπει να υπάρχει ιδιαίτερη προσοχή, γιατί ας μη κρυβόμαστε, πολλά παιδιά μίσησαν το σχολείο, απέκτησαν ψυχολογικά και άλλα προβλήματα εξαιτίας δασκάλων - καθηγητών που δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους.