Θεωρώ απαραίτητη την προσμετρηση των μονάδων επιτυχίας στον ασεπ εκπαιδευτικων δευτεροβαθμιας ή την προταξη των επιτυχοντων ως αξιοκρατικο προσόν κατάταξης στους πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής δευτεροβαθμιας.Οι εκπαιδευτικοι δευτεροβαθμιας έχουν κοινό πτυχίο γενικής εκπαίδευσης και κατατασσονται στους πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής μετά από σχετική εξειδίκευση. Αφού λοιπόν δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοι δευτεροβαθμιας με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή, θα πρέπει να προσμετρωνται τα μόρια επιτυχίας στον ασεπ, όπως στη γενική ή να προτασσονται οι επιτυχόντες στον ασεπ, δεδομένου ότι αυτοί έχουν εγκριθεί μέσω γραπτού διαγωνισμού ως κατάλληλοι από το ασεπ. Η επιτυχία στον ασεπ είναι προσόν πρόσληψης όπως και η προϋπηρεσία, γι αυτό και απαιτείται η αναγνώριση αυτής.
Θεωρώ απαραίτητη την προσμετρηση των μονάδων επιτυχίας στον ασεπ εκπαιδευτικων δευτεροβαθμιας ή την προταξη των επιτυχοντων ως αξιοκρατικο προσόν κατάταξης στους πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής δευτεροβαθμιας.Οι εκπαιδευτικοι δευτεροβαθμιας έχουν κοινό πτυχίο γενικής εκπαίδευσης και κατατασσονται στους πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής μετά από σχετική εξειδίκευση. Αφού λοιπόν δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοι δευτεροβαθμιας με βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή, θα πρέπει να προσμετρωνται τα μόρια επιτυχίας στον ασεπ, όπως στη γενική ή να προτασσονται οι επιτυχόντες στον ασεπ, δεδομένου ότι αυτοί έχουν εγκριθεί μέσω γραπτού διαγωνισμού ως κατάλληλοι από το ασεπ. Η επιτυχία στον ασεπ είναι προσόν πρόσληψης όπως και η προϋπηρεσία, γι αυτό και απαιτείται η αναγνώριση αυτής.