Θεωρώ μεγάλη αδικία την πρόσληψη του ποσοστού 5% και 30% δασκάλων και νηπιαγωγών με μεταπτυχιακό αντίστοιχα. Οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής πρέπει επιτέλους να αποκτήσουν τα δικαιώματα που έχει κάθε εργαζόμενος. Πρόταξη του πρώτου πτυχίου κι όχι μεταπτυχιακών που σε αρκετές περιπτώσεις είναι αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης. Άλλωστε, τοποθετώντας προσωπικό σε δομές ειδικής αγωγής άτομα με ελλειπείς γνώσεις ενέχει τον κίνδυνο αντί να βοηθήσουμε τους μαθητές, να τους βλάψουμε μαθησιακά.
Θεωρώ μεγάλη αδικία την πρόσληψη του ποσοστού 5% και 30% δασκάλων και νηπιαγωγών με μεταπτυχιακό αντίστοιχα. Οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής πρέπει επιτέλους να αποκτήσουν τα δικαιώματα που έχει κάθε εργαζόμενος. Πρόταξη του πρώτου πτυχίου κι όχι μεταπτυχιακών που σε αρκετές περιπτώσεις είναι αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης. Άλλωστε, τοποθετώντας προσωπικό σε δομές ειδικής αγωγής άτομα με ελλειπείς γνώσεις ενέχει τον κίνδυνο αντί να βοηθήσουμε τους μαθητές, να τους βλάψουμε μαθησιακά.