Θεωρώ απαραίτητη στον πίνακα κατάταξης την προσμέτρηση των μονάδων επιτυχίας στον ασεπ εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας ή την πρόταξη των επιτυχόντων στον ασεπ, ως αξιοκρατικό προσόν πρόσληψης αναπληρωτή , όπως και η προϋπηρεσία. Οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας έχουν όλοι πτυχίο γενικής και δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας απόφοιτοι τμήματος αποκλειστικά ειδικής αγωγής. Κατατάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών κατόπιν εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή. Στον ασεπ οι συμμετέχοντες επιτυχόντες διαγωνίστηκαν και εγκρίθηκαν ως κατάλληλοι σε γνωστικό και παιδαγωγικό αντικείμενο. Άρα, η επιτυχία τους στον ασεπ θα πρέπει να αναγνωρίζεται ως προσόν και στους πίνακες ειδικής αγωγής.
Θεωρώ απαραίτητη στον πίνακα κατάταξης την προσμέτρηση των μονάδων επιτυχίας στον ασεπ εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας ή την πρόταξη των επιτυχόντων στον ασεπ, ως αξιοκρατικό προσόν πρόσληψης αναπληρωτή , όπως και η προϋπηρεσία. Οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας έχουν όλοι πτυχίο γενικής και δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας απόφοιτοι τμήματος αποκλειστικά ειδικής αγωγής. Κατατάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών κατόπιν εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή. Στον ασεπ οι συμμετέχοντες επιτυχόντες διαγωνίστηκαν και εγκρίθηκαν ως κατάλληλοι σε γνωστικό και παιδαγωγικό αντικείμενο. Άρα, η επιτυχία τους στον ασεπ θα πρέπει να αναγνωρίζεται ως προσόν και στους πίνακες ειδικής αγωγής.