Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, σε ποσοστό 10% ανά κλάδο και ειδικότητα και σε ποσοστό όχι παραπάνω από 15% σε κάθε σχολική μονάδα κατά την διαδικασία των τοποθετήσεων. έχoυν δεν έχουν γνώσεις ειδικης εκπαιδευσης?προσόν δηλ η προσωπική/βιωματική αναπηρία.απο που και ωσπού?
ένας εκπαιδευτικός με αναπηρία χωρίς καμία γνώση εε, έχει την αυτόματη ικανότητα να αντιμετωπίσει πχ έναν μαθητη με δυσαναγνωσία????????
Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, σε ποσοστό 10% ανά κλάδο και ειδικότητα και σε ποσοστό όχι παραπάνω από 15% σε κάθε σχολική μονάδα κατά την διαδικασία των τοποθετήσεων. έχoυν δεν έχουν γνώσεις ειδικης εκπαιδευσης?προσόν δηλ η προσωπική/βιωματική αναπηρία.απο που και ωσπού? ένας εκπαιδευτικός με αναπηρία χωρίς καμία γνώση εε, έχει την αυτόματη ικανότητα να αντιμετωπίσει πχ έναν μαθητη με δυσαναγνωσία????????