επιτέλους πότε θα σταματήσει το υπουργείο να αλλάζει το νόμο ειδικής αγωγής σαν τα πουκάμισα, ανάλογα την πολιτική κατάσταση και τις πιέσεις που δέχεται κάθε φορά;
που ακούστηκε το μεταπτυχιακό να είναι πάνω από το βασικό πτυχίο σε άλλη σχολή; οπότε και γιατί δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ειδικής με μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά να μην μπορούν να δουλέψουν σε τυπικα σχολεία;
δηλαδή ενα μεταπτυχικό σημαίνει οτι αυτοί οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν αυτισμό ή βαριά νοητική υστέρηση χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσουν κακό στο παιδι αντι για καλό; διότι ειδική αγωγή όπως και γενικότερα εκπαίδευση σημαίνει πρακτική και καθημερινή τριβή με τα παιδιά και όχι θεωρητικές σπουδές.
το θέμα της ειδικής αγωγής έχει πολύ φαί φαίνεται, από το οποίο μοιράζονται κομματάκια συνέχεια απο δω και απο κει, και στο τέλος για τους δικαιούχους δε θα μείνει ούτε ψίχουλο.
αν ξαναλλάξει ο νόμος υπονομεύοντας τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής θα είναι επιεικώς απαράδεκτο.
επιτέλους πότε θα σταματήσει το υπουργείο να αλλάζει το νόμο ειδικής αγωγής σαν τα πουκάμισα, ανάλογα την πολιτική κατάσταση και τις πιέσεις που δέχεται κάθε φορά; που ακούστηκε το μεταπτυχιακό να είναι πάνω από το βασικό πτυχίο σε άλλη σχολή; οπότε και γιατί δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ειδικής με μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά να μην μπορούν να δουλέψουν σε τυπικα σχολεία; δηλαδή ενα μεταπτυχικό σημαίνει οτι αυτοί οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν αυτισμό ή βαριά νοητική υστέρηση χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσουν κακό στο παιδι αντι για καλό; διότι ειδική αγωγή όπως και γενικότερα εκπαίδευση σημαίνει πρακτική και καθημερινή τριβή με τα παιδιά και όχι θεωρητικές σπουδές. το θέμα της ειδικής αγωγής έχει πολύ φαί φαίνεται, από το οποίο μοιράζονται κομματάκια συνέχεια απο δω και απο κει, και στο τέλος για τους δικαιούχους δε θα μείνει ούτε ψίχουλο. αν ξαναλλάξει ο νόμος υπονομεύοντας τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής θα είναι επιεικώς απαράδεκτο.