Ισχύει αυτό που αναφέρεται στο Αρθ 24 παρ ii $3 σελ 44 οτι προτάσσεται η ΑΣΠΑΙΤΕ; Γιατί μας αφήνεται έρμαια του καθε ΠΥΣΣΕΠ που κρίνει "κατά το δοκούν" τα προσόντα μας (για να μην πω τίποτα άλλο, καταρτώντας 4 οριστικούς κυρωμένους πίνακες και αναρτώντας τους, οπουδήποτε αλλού εκτός απο την ιστοσελίδα της περιφερειάς τους; ). Μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά στην ειδικότητα με συνάφεια στην ΕΑ (χωρίς να την έχουν) και πρέπει να γίνουν ενστάσεις των ενστάσεων για να αναιρέσει μετά τις δικές του αποφάσεις; Επίσεις δεν βλέπω ΠΕ22 (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ), υπάρχει αυτή η ειδικότητα ή όχι; Φέτος υπήρχαν σε 4 απο τις 13 περιφέρειες, 15 όλοι-όλοι υποψήφιοι και μόνο σε μία περιφέρεια έγεινε πρόσληψη χωρίς καν να έχει ζητηθεί απο το ΕΕΕΕΚ όπου τοποθετήθηκε.Πώς ελένχεται απο το υπουργείο ότι γίνονται οι σωστές τοποθετήσεις-ειδικότητες- εκεί όπου όντως χρειάζονται; Προτείνω λοιπόν ενιαίους πίνακες για το ΕΕΠ όπως γίνεται με την γενική παιδεία και την ΕΑ όχι μόνο για να αποφύγουμε τα "ΛΑΘΗ" των ΠΥΣΣΕΠ και να γίνονται οι προσλήψεις αξιοκρατικά.Αυτή την στιγμή με το "ανα περιφέρεια", προσλαμβάνονται σε κάποιες περιφέρειες άτομα με πολύ λιγότερα προσόντα-χωρείς προυπηρεσία μόνο και μόνο γιατί έχεις το δικαίωμα να δηλώσεις μία περιφέρεια.Καθαρά θέμα τύχης η επιλογή της (θα έπρεπε; ).
Ισχύει αυτό που αναφέρεται στο Αρθ 24 παρ ii $3 σελ 44 οτι προτάσσεται η ΑΣΠΑΙΤΕ; Γιατί μας αφήνεται έρμαια του καθε ΠΥΣΣΕΠ που κρίνει "κατά το δοκούν" τα προσόντα μας (για να μην πω τίποτα άλλο, καταρτώντας 4 οριστικούς κυρωμένους πίνακες και αναρτώντας τους, οπουδήποτε αλλού εκτός απο την ιστοσελίδα της περιφερειάς τους; ). Μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά στην ειδικότητα με συνάφεια στην ΕΑ (χωρίς να την έχουν) και πρέπει να γίνουν ενστάσεις των ενστάσεων για να αναιρέσει μετά τις δικές του αποφάσεις; Επίσεις δεν βλέπω ΠΕ22 (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ), υπάρχει αυτή η ειδικότητα ή όχι; Φέτος υπήρχαν σε 4 απο τις 13 περιφέρειες, 15 όλοι-όλοι υποψήφιοι και μόνο σε μία περιφέρεια έγεινε πρόσληψη χωρίς καν να έχει ζητηθεί απο το ΕΕΕΕΚ όπου τοποθετήθηκε.Πώς ελένχεται απο το υπουργείο ότι γίνονται οι σωστές τοποθετήσεις-ειδικότητες- εκεί όπου όντως χρειάζονται; Προτείνω λοιπόν ενιαίους πίνακες για το ΕΕΠ όπως γίνεται με την γενική παιδεία και την ΕΑ όχι μόνο για να αποφύγουμε τα "ΛΑΘΗ" των ΠΥΣΣΕΠ και να γίνονται οι προσλήψεις αξιοκρατικά.Αυτή την στιγμή με το "ανα περιφέρεια", προσλαμβάνονται σε κάποιες περιφέρειες άτομα με πολύ λιγότερα προσόντα-χωρείς προυπηρεσία μόνο και μόνο γιατί έχεις το δικαίωμα να δηλώσεις μία περιφέρεια.Καθαρά θέμα τύχης η επιλογή της (θα έπρεπε; ).