Σχετικά με το άρθρο 6 παράγραφος 2θ και συγκεκριμένα στην πρόταση:
‘Οπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης'.
Η πρόταση πρέπει να αποσυρθεί. Άλλο σκοπό εξυπηρετεί το Τ.Ε και άλλο η πάραλληλη στήριξη. Είναι άδικο με τόσα παιδιά ενταγμένα στο γενικό σχολείο με πρόγραμμα Ε.Α.Ε.Π και μεγάλο μαθητικό δυναμικό να μη χορηγούνται παράλλληλες στηρίξεις εφ'όσον το κρίνει το ΚΕΔΥ. Επίσης και η παράγραφο 2θ ιβ) στερεί από τα παιδιά τη δυνατότητα ισότιμης συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδιακασία. Με τι κριτήριο βάζει μέχρι 2 παράλληλες στηρίξεις σε ένα σχολείο; Και αυτή η διάταξη είναι ενάντια στο δικαίωμα των μαθητών με ε.ε.α για συνεκπαίδευση.
Σχετικά με το άρθρο 6 παράγραφος 2θ και συγκεκριμένα στην πρόταση: ‘Οπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης'. Η πρόταση πρέπει να αποσυρθεί. Άλλο σκοπό εξυπηρετεί το Τ.Ε και άλλο η πάραλληλη στήριξη. Είναι άδικο με τόσα παιδιά ενταγμένα στο γενικό σχολείο με πρόγραμμα Ε.Α.Ε.Π και μεγάλο μαθητικό δυναμικό να μη χορηγούνται παράλλληλες στηρίξεις εφ'όσον το κρίνει το ΚΕΔΥ. Επίσης και η παράγραφο 2θ ιβ) στερεί από τα παιδιά τη δυνατότητα ισότιμης συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδιακασία. Με τι κριτήριο βάζει μέχρι 2 παράλληλες στηρίξεις σε ένα σχολείο; Και αυτή η διάταξη είναι ενάντια στο δικαίωμα των μαθητών με ε.ε.α για συνεκπαίδευση.