Με ποιά προϋπόθεση και με ποιό επιστημονικό υπόβαθρο οι κατέχοντες μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη Σχολική ψυχολογία, δύνανται να ανταποκριθούν διδακτικά στη μαθησιακή διαδικασία μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες; Ποιά συγκεκριμένα: Τα διδακτικά αντικείμενα που διαπραγματεύεται η σχολική ψυχολογία ανταποκρίνονται στη διδασκαλία γνώσεων και δεξιοτήτων μαθητή με πολλάπλές αναπηρίες; (π.χ εγκεφαλική παράλυση, σπαστική τετραπληγία και διαταραχές συμπεριφοράς αυτιστικού φάσματος).
Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση δεν μπορεί να γίνει η «κολυμβήθρα του Σιλωάμ» για οποιαδήποτε ειδικότητα με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό. Χρειάζεται προσεκτική επιλογή των προσόντων που πρέπει να κατέχουν οι εκπαιδευτικοί, ώστε να τα χρησιμοποιούν σωστά στην παιδαγωγική και διδακτική διαδικασία της «Ειδικής παιδαγωγικής».
Με ποιά προϋπόθεση και με ποιό επιστημονικό υπόβαθρο οι κατέχοντες μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη Σχολική ψυχολογία, δύνανται να ανταποκριθούν διδακτικά στη μαθησιακή διαδικασία μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες; Ποιά συγκεκριμένα: Τα διδακτικά αντικείμενα που διαπραγματεύεται η σχολική ψυχολογία ανταποκρίνονται στη διδασκαλία γνώσεων και δεξιοτήτων μαθητή με πολλάπλές αναπηρίες; (π.χ εγκεφαλική παράλυση, σπαστική τετραπληγία και διαταραχές συμπεριφοράς αυτιστικού φάσματος). Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση δεν μπορεί να γίνει η «κολυμβήθρα του Σιλωάμ» για οποιαδήποτε ειδικότητα με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό. Χρειάζεται προσεκτική επιλογή των προσόντων που πρέπει να κατέχουν οι εκπαιδευτικοί, ώστε να τα χρησιμοποιούν σωστά στην παιδαγωγική και διδακτική διαδικασία της «Ειδικής παιδαγωγικής».