Αρχική Ειδική ΕκπαίδευσηΆρθρο 04: Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείςΣχόλιο του χρήστη ΡΕΝΑ ΚΑΛΛΕΡΓΗ ΓΟΝΕΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΥΤΙΣΜΟΥ | 10 Δεκεμβρίου 2014, 11:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 4 Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς γ) Τα ΚΕΔΔΥ έχουν την αποκλειστική και δεσμευτική αρμοδιότητα αναφορικά με την κατάταξη, εγγραφή, μετεγγραφή και φοίτηση στην κατάλληλη σχολική μονάδα, καθώς και για το κατάλληλο πλαίσιο υποστήριξης στο γενικό σχολείο. Όπου υπάρχει διαφωνία με τους γονείς ή κηδεμόνες του μαθητή είτε προσωπική είτε διότι υπάρχει διάσταση μεταξύ της γνωμάτευσης που τελικώς εξεδόθη από το ΚΕΔΔΥ και εκείνης που ενδεχομένως οι γονείς ή οι κηδεμόνες έλαβαν από Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, υπερισχύει η γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ και οι γονείς ή κηδεμόνες δύνανται να προσφύγουν στη Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ της οποίας η απόφαση είναι οριστική. ΣΧΌΛΙΟ Σε καμία δημοκρατική χώρα δεν έχει θεσπιστεί αξιολόγηση που βασίζεται στις προσωπικές εκτιμήσεις γνώσεις και εμπειρία οποιασδήποτε ομάδας ειδικών (χωρίς να γνωστοποιούνται τα τυπικά τους προσόντα στους γονείς αλλά και οι τρόποι και το υλικό αξιολόγησης, χωρίς οι γονείς να είναι παρόντες, να συμμετέχουν στην αξιολόγηση με χρήσιμο υλικό και πληροφορίες και αφού τους προταθεί εκπαιδευτικό πλαίσιο – α να επιλέξουν αυτό που θα κατανοήσουν - πεισθούν από τις επαρκείς επεξηγήσεις της ομάδας ειδικών ότι είναι το καλύτερο για το παιδί τους) να είναι δεσμευτική ή οριστική προς οποιοδήποτε πολίτη & ειδικότερα προς άτομα στο αυτιστικό φάσμα που μέσω της εκπαίδευσης εξελίσσονται καθημερινά. Αυτό δε συμβαίνει ούτε στις ιατρικές γνωματεύσεις που βασίζονται σε αντικειμενικά στοιχεία και δεδομένα που ουδέποτε έχει θεσπιστεί με νόμο η υποχρεωτική εφαρμογή οποιασδήποτε θεραπείας. Οι ανωτέρω αναφορές στο νομοσχέδιο καταπατούν τα ανθρώπινα και συνταγματικά δικαιώματα και χρειάζεται άμεσα να αφαιρεθούν. Οι αποφάσεις ΚΕΔΔΥ και δευτεροβάθμιας επιτροπής προσφυγής (ΕΔΕΑ - για το εκπαιδευτικό σχήμα του παιδιού, έχουν μόνο γνωμοδοτικό χαρακτήρα, καθοδήγησης των γονιών προς τη σωστή κατεύθυνση. Δεν μπορεί να είναι σε καμία περίπτωση δεσμευτική ή οριστική η εκπαιδευτική αξιολόγηση ενός μαθητή στο Αυτιστικό Φάσμα που εξελίσσεται συνεχώς και δεν υπάρχει κανένας επιστήμονας – ειδικός στον αυτισμό στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο που να υποστηρίξει τις προτάσεις του νομοσχεδίου αυτού. Εφόσον εξακολουθεί η διάσταση απόψεων, την τελική απόφαση και ευθύνη παίρνουν οι γονείς με υπεύθυνη δήλωση. Οι γονείς των παιδιών με αυτισμό σύμφωνα με τα παγκόσμια επιστημονικά δεδομένα και τις διεθνείς έρευνες θεωρούνται ειδικοί εμπειρογνώμονες και κατέχοντες διδακτορικό στον αυτισμό.