Είμαι εκπαιδευτικός Ειδικής Φυσικής Αγωγής. Η μοριοδότηση της Δευτερευούσας Ειδικότητας Ειδικής Φυσικής Αγωγής είναι πολύ σωστή και αναγκαία καθώς διδάσκονταν δύο εξάμηνα και είχε κοινά μαθήματα με την Κύρια Ειδικότητα Ειδικής Φυσικής Αγωγής που και αυτή διδάσκονταν σε δύο εξάμηνα.
Επιπλέον, το διδακτορικό και το μεταπτυχιακό πρέπει να μοριοδοτούνται ξεχωριστά (6+4=10) και όχι αθροιστικά γιατί τα δύο μόρια που δίνει μ' αυτόν τον τρόπο η μοριοδότηση είναι λίγα. Με αυτόν τον τρόπο υποτιμάται ο τίτλος του διδακτορικού που θεωρείται ανώτατος από όλους τους τίτλους.
Είμαι εκπαιδευτικός Ειδικής Φυσικής Αγωγής. Η μοριοδότηση της Δευτερευούσας Ειδικότητας Ειδικής Φυσικής Αγωγής είναι πολύ σωστή και αναγκαία καθώς διδάσκονταν δύο εξάμηνα και είχε κοινά μαθήματα με την Κύρια Ειδικότητα Ειδικής Φυσικής Αγωγής που και αυτή διδάσκονταν σε δύο εξάμηνα. Επιπλέον, το διδακτορικό και το μεταπτυχιακό πρέπει να μοριοδοτούνται ξεχωριστά (6+4=10) και όχι αθροιστικά γιατί τα δύο μόρια που δίνει μ' αυτόν τον τρόπο η μοριοδότηση είναι λίγα. Με αυτόν τον τρόπο υποτιμάται ο τίτλος του διδακτορικού που θεωρείται ανώτατος από όλους τους τίτλους.