Αρχική Ειδική ΕκπαίδευσηΆρθρο 05: Διαδικασία διάγνωσηςΣχόλιο του χρήστη ΡΕΝΑ ΚΑΛΛΕΡΓΗ-ΓΟΝΕΑΣ ΑΠΙΔΙΟΥ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ/ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΥΤΙΣΜΟΥ | 10 Δεκεμβρίου 2014, 13:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΡΘΡΟ 5 ΠΑΡ. 5 για τις εξετάσεις μαθητών με αυτισμό στη Δευτεροβάθμια και εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι μαθητές με αυτισμό ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ εκ της σοβαρότητας της διαταραχής τους να εξαιρεθούν από την Τράπεζα Θεμάτων. Τα άτομα με ΑΥΤΙΣΜΟ με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται ότι δεν αποκλείονται από το γενικό εκπαιδευτικό σύστημα βάσει αναπηρίας και δεν αποκλείονται από την ελεύθερη εκπαίδευση. Ο αυτισμός είναι μία σύνθετη νευροβιολογική διαταραχή που εκδηλώνεται κατά την πρώιμη παιδική ηλικία, διαρκεί καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του ατόμου και είναι μέρος μίας ομάδας διαταραχών γνωστή ως Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ASD). Χαρακτηρίζεται από ποιοτικές αποκλίσεις στην κοινωνική αλληλεπίδραση και στη δημιουργία σχέσης, στη λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία. Οι αποκλίσεις αυτές επηρεάζουν βαθιά τον τρόπο με τον οποίο το άτομο αντιλαμβάνεται και βιώνει τον εαυτό του και τον κόσμο, τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει, τη συμπεριφορά, την προσαρμογή και τη λειτουργικότητά του στην καθημερινή ζωή. Τα συμπτώματα ποικίλλουν ανάλογα με την ηλικία και το αναπτυξιακό στάδιο, τη σοβαρότητα, τη συνύπαρξη άλλων ιατρικών καταστάσεων, την ιδιοσυγκρασία του ατόμου και παράγοντες του περιβάλλοντος. Τα άτομα με αυτισμό αντιλαμβάνονται την γλώσσα μόνο κυριολεκτικά χωρίς μεταφορικές έννοιες, Ιδιωματισμούς, λογοπαίγνια, υπαινιγμούς.... ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΣΟ ΤΟΥ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΚΑΤΟΝΟΝΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ, ΖΗΤΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΝΟΜΟ: - ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΣΕ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ - ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ !!!! - ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΩ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ "ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ" ΩΣ ΤΗΝ 3η ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ,ΜΕ ΤΟ 5% - ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΠΑΝΗΜΜΕΙΛΕΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΑΙΤΗΘΕΊ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ. ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ 5% ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Αυτό κύριε Υπουργέ αποτελεί απόδειξη και σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση των ατόμων με αυτισμό.