Είναι άδικο ένα πτυχίο ειδικής αγωγής μη αυξημένων σπουδών, αμφιβόλου ποιότητας όπως λένε οι εξωτερικές αξιολογήσεις να προτάσσεται έναντι δασκάλων κ νηπιαγωγών με μεταπτυχιακά που το λιγότερο έχουν σπουδάσει 5 χρόνια.(Πχ.4 χρόνια Καποδιστριακό παιδαγωγικό του οποίου το 1/5 των μαθημάτων είναι ειδικής αγωγής κ ψυχολογίας κ 10 τουλάχιστον επιπλέον μαθήματα ειδικής στο μεταπτυχιακό). Πώς είναι δυνατόν οι απόφοιτοι 71,61 να προτάσσονται και μάλιστα στα γενικά σχολεία, στην παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όταν δεν έχουν επάρκεια διδασκαλίας στα γενικά σχολεία; Οι παράλληλες κ τα τμήματα ένταξης από τον πίνακα 70.50 κ 60.50.
Γιατί προτάσσονται στους πίνακες νοηματικής και braille; Έχουν και εκεί
βασικό πτυχίο βάσει του πίνακα; Όλοι ειδικότητα, επάρκεια, δεν έχουμε; Απαράδεκτο να πετιούνται έξω εξειδικευμένα άτομα με προϋπηρεσία πολλών ετών με ένα ποσοστό 5%
Είναι άδικο ένα πτυχίο ειδικής αγωγής μη αυξημένων σπουδών, αμφιβόλου ποιότητας όπως λένε οι εξωτερικές αξιολογήσεις να προτάσσεται έναντι δασκάλων κ νηπιαγωγών με μεταπτυχιακά που το λιγότερο έχουν σπουδάσει 5 χρόνια.(Πχ.4 χρόνια Καποδιστριακό παιδαγωγικό του οποίου το 1/5 των μαθημάτων είναι ειδικής αγωγής κ ψυχολογίας κ 10 τουλάχιστον επιπλέον μαθήματα ειδικής στο μεταπτυχιακό). Πώς είναι δυνατόν οι απόφοιτοι 71,61 να προτάσσονται και μάλιστα στα γενικά σχολεία, στην παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όταν δεν έχουν επάρκεια διδασκαλίας στα γενικά σχολεία; Οι παράλληλες κ τα τμήματα ένταξης από τον πίνακα 70.50 κ 60.50. Γιατί προτάσσονται στους πίνακες νοηματικής και braille; Έχουν και εκεί βασικό πτυχίο βάσει του πίνακα; Όλοι ειδικότητα, επάρκεια, δεν έχουμε; Απαράδεκτο να πετιούνται έξω εξειδικευμένα άτομα με προϋπηρεσία πολλών ετών με ένα ποσοστό 5%