Το νομοσχέδιο κατά την γνώμη μου, πρέπει απαραίτητα να ακολουθήσει τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο σώρο της Ειδικής Αγωγής.
τα τελευταία χρόνια υπάρχουν δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής, απόφοιτοι στγκεκριμένων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, (Μακεδονίας, Βόλου, στα ΤΕΦΑΑ ειδικότητα προσαρμοσένης Φυσικής Αγωγής κ.λ.π.).
Πιστεύω ότι πρέπει κατά προτεραιότητα να προσλαμβάνονται αυτοί, οι εκπαιδευτικοί και μόνο αν δεν υπάρχον από αυτούς, να προσλαμβάνονται δ΄σκαλοι οι οποίοι έχουν παρακουήσει την επιμόρφωση ή κάποια σεμινάρια.
Δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη στελέχωσης των ΣΜΕΕ. Αντίθετα υπάρχουν εκπαιδευτικοί Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, οι οποίοι πρέπει απαραίτητα να έχουν απόλυτη προτεραιότητα τις ΣΜΕΕ.
Το νομοσχέδιο κατά την γνώμη μου, πρέπει απαραίτητα να ακολουθήσει τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο σώρο της Ειδικής Αγωγής. τα τελευταία χρόνια υπάρχουν δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής, απόφοιτοι στγκεκριμένων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, (Μακεδονίας, Βόλου, στα ΤΕΦΑΑ ειδικότητα προσαρμοσένης Φυσικής Αγωγής κ.λ.π.). Πιστεύω ότι πρέπει κατά προτεραιότητα να προσλαμβάνονται αυτοί, οι εκπαιδευτικοί και μόνο αν δεν υπάρχον από αυτούς, να προσλαμβάνονται δ΄σκαλοι οι οποίοι έχουν παρακουήσει την επιμόρφωση ή κάποια σεμινάρια. Δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη στελέχωσης των ΣΜΕΕ. Αντίθετα υπάρχουν εκπαιδευτικοί Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, οι οποίοι πρέπει απαραίτητα να έχουν απόλυτη προτεραιότητα τις ΣΜΕΕ.