Δε συμφωνώ στο να θεωρούνται εκπαιδευτικοί ειδικής εκπαίδευσης οι κατέχοντες μεταπτυχιακό Σχολικής Ψυχολογίας. Με ποια κριτήρια, κάποιος που δε διαθέτει παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να δουλέψει σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής; Εκτός και αν τα ειδικά σχολεία και τα τμήματα ένταξης δεν παράγουν εκπαιδευτικό έργο και είναι απλά κέντρα ψυχολογικής υποστήριξης, οπότε όσοι εκπαιδευτικοί εργαζόμαστε ήδη, στην ειδική εκπαίδευση βρισκόμαστε σε λάθος τομέα. Πώς μπορεί κάποιος με ειδίκευση στην Σχολική Ψυχολόγία να διδάξει σ΄ένα παιδί βασικές δεξιότητες και γνωστικά αντικείμενα;
Δε συμφωνώ στο να θεωρούνται εκπαιδευτικοί ειδικής εκπαίδευσης οι κατέχοντες μεταπτυχιακό Σχολικής Ψυχολογίας. Με ποια κριτήρια, κάποιος που δε διαθέτει παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να δουλέψει σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής; Εκτός και αν τα ειδικά σχολεία και τα τμήματα ένταξης δεν παράγουν εκπαιδευτικό έργο και είναι απλά κέντρα ψυχολογικής υποστήριξης, οπότε όσοι εκπαιδευτικοί εργαζόμαστε ήδη, στην ειδική εκπαίδευση βρισκόμαστε σε λάθος τομέα. Πώς μπορεί κάποιος με ειδίκευση στην Σχολική Ψυχολόγία να διδάξει σ΄ένα παιδί βασικές δεξιότητες και γνωστικά αντικείμενα;