Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ κτλ. Πως είναι όμως δυνατόν να προτάσσονται όταν δεν έχουν γνώσεις ειδικής εκπαίδευσης; Προσόν τους είναι η προσωπική/βιωματική αναπηρία;
Είναι άραγε σε θέση όλοι οι εκπαιδευτικός με 70-80%αναπηρία να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις στο σχολικό περιβάλλον;; Πιστεύω ότι θα έπρεπε να βρεθεί μια άλλη θέση για να τοποθετηθούν, προκειμένου να μην δημιουργηθούν θέματα ασφάλειας των μαθητών.
Οι δάσκαλοι-νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής είναι μια ειδικότητα. Η Ειδική Αγωγή είναι αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής αγωγής και ο κάθε διαχωρισμός μπορεί να αποβεί μοιραίος για την εξέλιξη των μαθητών.
Το 30% που δόθηκε στους νηπιαγωγούς ΠΕ60.50 είναι ικανοποιητικό. Φαίνεται ότι κάποιοι στο υπουργείο εκτιμάνε τη δουλειά τόσων χρόνων. Θα ήταν καλό να αυξηθεί το 5% των δασκάλων.
Όλα τα προσόντα θα έπρεπε να μοριοδοτούνται αθροιστικά.
Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ κτλ. Πως είναι όμως δυνατόν να προτάσσονται όταν δεν έχουν γνώσεις ειδικής εκπαίδευσης; Προσόν τους είναι η προσωπική/βιωματική αναπηρία; Είναι άραγε σε θέση όλοι οι εκπαιδευτικός με 70-80%αναπηρία να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις στο σχολικό περιβάλλον;; Πιστεύω ότι θα έπρεπε να βρεθεί μια άλλη θέση για να τοποθετηθούν, προκειμένου να μην δημιουργηθούν θέματα ασφάλειας των μαθητών. Οι δάσκαλοι-νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής είναι μια ειδικότητα. Η Ειδική Αγωγή είναι αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής αγωγής και ο κάθε διαχωρισμός μπορεί να αποβεί μοιραίος για την εξέλιξη των μαθητών. Το 30% που δόθηκε στους νηπιαγωγούς ΠΕ60.50 είναι ικανοποιητικό. Φαίνεται ότι κάποιοι στο υπουργείο εκτιμάνε τη δουλειά τόσων χρόνων. Θα ήταν καλό να αυξηθεί το 5% των δασκάλων. Όλα τα προσόντα θα έπρεπε να μοριοδοτούνται αθροιστικά.