Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δ.Σ Συνταξιούχος Δάσκαλος | 1 Δεκεμβρίου 2009, 11:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το υπάρχον σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών για διορισμούς σε ποσοστό 60% μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ και 40% μέσω του ενιαίου πίνακα με βάση την προϋπηρεσία, είναι το πιο ΔΙΚΑΙΟ-ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ και ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ. ΄Εχει διαμορφωθεί μέσα από τις Γενικές Συνελεύσεις των εκπαιδευτικών και δικαίως είναι και παραμένει ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ θέση της ΔΟΕ και ΟΛΜΕ. Με τις επικείμενες αλλαγές που τίθενται σε διαβούλευση θα υπάρξει αιφνιδιασμός,αναστάτωση και σε πολλές περιπτώσεις μεγάλες αδικίες.΄Οπως: Διαβάζω στο Σύστημα Προσλήψεων <>. Ο γιος μου,πτυχιούχος Παιδ. Τμήματος Δημοτικής Εκπ/σης που ορκίστηκε τον Ιούλιο 2009, εκλήθη από το ΥΠΕΠΘ να εργαστεί ως αναπληρωτής Δάσκαλος. Δεν μπόρεσε όμως να αναλάβει υπηρεσία ώστε να αποκτήσει προϋπηρεσία, την οποία απέκτησαν οι γυναίκες συναδελφοί του που κατετάγησαν στον πίνακα μετά από αυτόν, διότι ήδη είχε στρατευτεί και υπηρετούσε τη στρατιωτική του θητεία. Επομένως η στράτευση λειτουργεί τιμωρητικά. Η αδικία αυτή - σε περίπτωση αλλαγής του συστήματος - για λόγους ισονομίας, μπορεί και πρέπει να αρθεί μόνο αν συνεχίσουν να τροφο-δοτούνται οι πίνακες μέχρι τον Ιούλιο 2011 ή η στρατιωτική θητεία στη περίπτωση αυτή να θεωρηθεί προϋπηρεσία και όχι τιμωρία.