σε τετοιες περιπτωσεις οπου οι δασκαλοι ερχονται σε επαφη με παιδια με ειδικα προβληματα αυτο που μετραει κυριως ειναι η ανθρωπινη υποσταση του εκαστοτε δασκαλου και οχι ο αριθμος των πτυχιων που εχει,γιατι οπως ελεγε και ο καθηγητης μου ο κ.Μιλτιαδης τα πτυχια copies κτωνται...
Οποτε θεωρω οτι δεν πρεπει σε καμια περιπτωση να αλλαξουμε την τρεχουσα διαταξη ετσι ωστε να αποφυγουμε τις επικειμενες αναταραξεις που ακολουθησουν!
σε τετοιες περιπτωσεις οπου οι δασκαλοι ερχονται σε επαφη με παιδια με ειδικα προβληματα αυτο που μετραει κυριως ειναι η ανθρωπινη υποσταση του εκαστοτε δασκαλου και οχι ο αριθμος των πτυχιων που εχει,γιατι οπως ελεγε και ο καθηγητης μου ο κ.Μιλτιαδης τα πτυχια copies κτωνται... Οποτε θεωρω οτι δεν πρεπει σε καμια περιπτωση να αλλαξουμε την τρεχουσα διαταξη ετσι ωστε να αποφυγουμε τις επικειμενες αναταραξεις που ακολουθησουν!