Πως γινεται να υπάρχει ποσόστωση στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής όταν σε κανένα άλλο κλάδο στη χώρα μας δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Μιλάμε πάλι γι δυο μετρα και δυο σταθμά. Καλώς ή κακώς υπάρχουν δυο πανεπιστημιακά τμήματα στη χώρα για την πρωτοβάθμια οπότε και οι απόφοιτοι τους είναι αυτοί που πρέπει να προηγούνται στις προσλήψεις και οταν εξαντλούνται να έπονται οι υπόλοιποι. Ας πάψει πια η κοροιδια, τεσσερα χρόνια σπουδών σε όλη τη γκάμα της ειδικής αγωγής με πρακτικές και στα γενικά σχολεία δεν εξισώνονται με ενα χρόνο μεταπτυχιακό σε ένα συγκεκριμένο θέμα.
Πως γινεται να υπάρχει ποσόστωση στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής όταν σε κανένα άλλο κλάδο στη χώρα μας δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Μιλάμε πάλι γι δυο μετρα και δυο σταθμά. Καλώς ή κακώς υπάρχουν δυο πανεπιστημιακά τμήματα στη χώρα για την πρωτοβάθμια οπότε και οι απόφοιτοι τους είναι αυτοί που πρέπει να προηγούνται στις προσλήψεις και οταν εξαντλούνται να έπονται οι υπόλοιποι. Ας πάψει πια η κοροιδια, τεσσερα χρόνια σπουδών σε όλη τη γκάμα της ειδικής αγωγής με πρακτικές και στα γενικά σχολεία δεν εξισώνονται με ενα χρόνο μεταπτυχιακό σε ένα συγκεκριμένο θέμα.