Θέλω να επισημάνω το γεγονός πως ,για ακόμα ένα πλαίσιο νόμου , στην ουσία ακυρώνονται επιπλεόν προσόντα που έχει αποκτήσει ενας εκπαιδευτικός.Για παράδειγμα , θεωρώ τουλάχιστον άστοχη την απόφαση, να ακυρώνεται η μοριοδότηση του μεταπτυχιακού τίτλου για κάποιον που είναι κάτοχος διδακτορικού. Η κτήση του διδακτορικού αποτελεί μια κοπιαστική-χρονοβόρα διαδικασία, που όμως δε σημαίνει ότι αναιρεί τις προσπάθειες κτήσης ενός μεταπτυχιακού,που αποτελεί αναμφίβολα μία επίσης, υψηλού επιπέδου ειδίκευση. Επομένως , πιστεύω η μοριοδότηση απο κοινού μεταπτυχιακού-διδακτορικού κρίνεται αναγκαία και η υφιστάμενη μονόπλευρη μοριοδότηση , χρήζει ουσιαστικής βελτίωσης.
Θέλω να επισημάνω το γεγονός πως ,για ακόμα ένα πλαίσιο νόμου , στην ουσία ακυρώνονται επιπλεόν προσόντα που έχει αποκτήσει ενας εκπαιδευτικός.Για παράδειγμα , θεωρώ τουλάχιστον άστοχη την απόφαση, να ακυρώνεται η μοριοδότηση του μεταπτυχιακού τίτλου για κάποιον που είναι κάτοχος διδακτορικού. Η κτήση του διδακτορικού αποτελεί μια κοπιαστική-χρονοβόρα διαδικασία, που όμως δε σημαίνει ότι αναιρεί τις προσπάθειες κτήσης ενός μεταπτυχιακού,που αποτελεί αναμφίβολα μία επίσης, υψηλού επιπέδου ειδίκευση. Επομένως , πιστεύω η μοριοδότηση απο κοινού μεταπτυχιακού-διδακτορικού κρίνεται αναγκαία και η υφιστάμενη μονόπλευρη μοριοδότηση , χρήζει ουσιαστικής βελτίωσης.