Θα ήθελα να κάνω και την δικιά μου πρόταση όσο αφορά την μοριοδότηση των πτυχίων. Θεωρώ σωστό και αντικειμενικό να δίνεται έμφαση προπάντων στα προσόντα του εκπαιδευτικού ( σπουδές ), καθώς επίσης και να δίνεται το κίνητρο στους εκπαιδευτικούς για εξέλιξη, κάτι τέτοιο το οποίο και δεν υφίσταται με το παρόν Νομοσχέδιο.
Αρχικά (μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς αλλά για μένα είναι το πλέον αντικειμενικό):
- Δικαίωμα να μπούνε στον πίνακα να έχουν όσοι έχουν προϋπηρεσία σε δομές ειδικής αγωγής άνω των δέκα (10) μηνών.Επίσης, η Π61-Π71 και οι Π60.50-Π70.50(εφόσον έχουν μεταπτυχιακό)
- Η προϋπηρεσία να ΜΗΝ μοριοδοτήται( εκτός από αυτούς που βρίσκονται στην ίδια κατηγορία. Εκεί να τοποθετούνται με βάση την ημερομηνία κτήσης και μετέπειτα εφόσον υπάρχει "ισοπαλία" να τοποθετούνται με βάση τους μήνες προϋπηρεσίας).
- Τα σεμινάρια κάθε τύπου να μοριοδοτούνται με μισό (0.5) μόριο, με βάση τα όσα ορίζει το νομοσχέδιο ποια θεωρεί "σωστά" (400 ωρών κτλ.). Και από εδώ και πέρα όσοι κάνουν να μετράνε ΚΑΝΟΝΙΚΑ. όχι με "ημερομηνιακούς αποκλεισμούς" (π.χ. μετά το 2010 δεν μετράνε, καθώς ευνοούνται κάποιοι χωρίς να έχουν επιπλέον προσόντα από κάποιους άλλους.) ή έχεις το σεμινάριο ή δεν το έχεις.
- Το πτυχίο σε δομές ΕΙΔΙΚΗΣ Αγωγής να μοριοδοτήται με δύο (2) μόρια. Ήτοι Π61 ,Π71).
- Το μεταπτυχιακό σε δομές Ειδικής αγωγής με τέσσερα (4) μόρια.
(εδώ οι 60.50 - 70.50 θα έχουν 4 μόρια συνολικά)
- Το διδακτορικό σε δομές Ειδικής αγωγής με έξι(6) μόρια.
Οι παραπάνω κατηγορίες ,να μετράνε αθροιστικά (π.χ. Ένας που έχει πτυχίο σε δομές ειδικής αγωγής να κάνει μεταπτυχιακό και να πάρει συνολικά 6 μόρια και εάν συνεχίσει με διδακτορικό + 6 = 12 μόρια.).
Καλώς ή κακώς βρισκόμαστε σε μία κοινωνία που συνεχώς εξελίσσετε, και εξέλιξη σημαίνει συνεχείς εκπαίδευση και μετεκπαίδευση. Η κοινωνία πάει μπροστά και για να συμβεί αυτό και στην εκπαίδευση πρέπει να δώσουμε κίνητρα για την αναβάθμιση των εκπαιδευτικών και εώς εκ τούτου και της παιδείας μας.
Το εάν τώρα κάποιοι υποστηρίζουν ότι δεν είναι "ίσα" κάποια πτυχία ή μεταπτυχιακά, αυτό είναι αρμοδιότητα άλλου οργανισμού, ο οποίος πρέπει να ασκήσει τον δέοντα έλεγχο.... Αρμοδιότητα δικιά μας είναι να αναβαθμιστεί η εκπαίδευση, με κίνητρα για εξέλιξη των εκπαιδευτικών και όχι αντικίνητρα για στασιμότητα των εκπαιδευτικών..(π.χ σεμινάριο + πολλά χρόνια προϋπηρεσίας).
Δεν υφίσταται σε καμία χώρα του κόσμου να προηγούνται εκπαιδευτικοί με τέσσερα χρόνια σπουδών από εκπαιδευτικούς με μεταπτυχιακά και διδακτορικά.
Στην ισότητα των μορίων να προηγείται ο έχων την περισσότερη προϋπηρεσία, σε περίπτωση ισότητας η ημερομηνία κτήσης και σε ισότητα ο βαθμός πτυχίου.
- Ο βαθμός πτυχίου να μην μοριοδοτηθεί. Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο πουθενά για να μπορέσω να πατήσω σε αυτή την λογική για πολλούς και διάφορους λόγους. ( διαφορετικότητα πανεπιστημίων κτλ.).
- ΕΦΟΣΟΝ βέβαια υπάρχει ίδια ημερομηνία κτήσης πτυχίου, ο βαθμός να μετράει ΜΟΝΟ στους νέους εκπαιδευτικούς (Π61-Π71) με μηδενική προϋπηρεσία προκειμένου να γίνει η κατάταξή τους,
Για τους εκπαιδευτικούς ΑΜΕΑ να προσλαμβάνονται σε ποσοστό 15% με 20% περίπου.
Θα ήθελα να κάνω και την δικιά μου πρόταση όσο αφορά την μοριοδότηση των πτυχίων. Θεωρώ σωστό και αντικειμενικό να δίνεται έμφαση προπάντων στα προσόντα του εκπαιδευτικού ( σπουδές ), καθώς επίσης και να δίνεται το κίνητρο στους εκπαιδευτικούς για εξέλιξη, κάτι τέτοιο το οποίο και δεν υφίσταται με το παρόν Νομοσχέδιο. Αρχικά (μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς αλλά για μένα είναι το πλέον αντικειμενικό): - Δικαίωμα να μπούνε στον πίνακα να έχουν όσοι έχουν προϋπηρεσία σε δομές ειδικής αγωγής άνω των δέκα (10) μηνών.Επίσης, η Π61-Π71 και οι Π60.50-Π70.50(εφόσον έχουν μεταπτυχιακό) - Η προϋπηρεσία να ΜΗΝ μοριοδοτήται( εκτός από αυτούς που βρίσκονται στην ίδια κατηγορία. Εκεί να τοποθετούνται με βάση την ημερομηνία κτήσης και μετέπειτα εφόσον υπάρχει "ισοπαλία" να τοποθετούνται με βάση τους μήνες προϋπηρεσίας). - Τα σεμινάρια κάθε τύπου να μοριοδοτούνται με μισό (0.5) μόριο, με βάση τα όσα ορίζει το νομοσχέδιο ποια θεωρεί "σωστά" (400 ωρών κτλ.). Και από εδώ και πέρα όσοι κάνουν να μετράνε ΚΑΝΟΝΙΚΑ. όχι με "ημερομηνιακούς αποκλεισμούς" (π.χ. μετά το 2010 δεν μετράνε, καθώς ευνοούνται κάποιοι χωρίς να έχουν επιπλέον προσόντα από κάποιους άλλους.) ή έχεις το σεμινάριο ή δεν το έχεις. - Το πτυχίο σε δομές ΕΙΔΙΚΗΣ Αγωγής να μοριοδοτήται με δύο (2) μόρια. Ήτοι Π61 ,Π71). - Το μεταπτυχιακό σε δομές Ειδικής αγωγής με τέσσερα (4) μόρια. (εδώ οι 60.50 - 70.50 θα έχουν 4 μόρια συνολικά) - Το διδακτορικό σε δομές Ειδικής αγωγής με έξι(6) μόρια. Οι παραπάνω κατηγορίες ,να μετράνε αθροιστικά (π.χ. Ένας που έχει πτυχίο σε δομές ειδικής αγωγής να κάνει μεταπτυχιακό και να πάρει συνολικά 6 μόρια και εάν συνεχίσει με διδακτορικό + 6 = 12 μόρια.). Καλώς ή κακώς βρισκόμαστε σε μία κοινωνία που συνεχώς εξελίσσετε, και εξέλιξη σημαίνει συνεχείς εκπαίδευση και μετεκπαίδευση. Η κοινωνία πάει μπροστά και για να συμβεί αυτό και στην εκπαίδευση πρέπει να δώσουμε κίνητρα για την αναβάθμιση των εκπαιδευτικών και εώς εκ τούτου και της παιδείας μας. Το εάν τώρα κάποιοι υποστηρίζουν ότι δεν είναι "ίσα" κάποια πτυχία ή μεταπτυχιακά, αυτό είναι αρμοδιότητα άλλου οργανισμού, ο οποίος πρέπει να ασκήσει τον δέοντα έλεγχο.... Αρμοδιότητα δικιά μας είναι να αναβαθμιστεί η εκπαίδευση, με κίνητρα για εξέλιξη των εκπαιδευτικών και όχι αντικίνητρα για στασιμότητα των εκπαιδευτικών..(π.χ σεμινάριο + πολλά χρόνια προϋπηρεσίας). Δεν υφίσταται σε καμία χώρα του κόσμου να προηγούνται εκπαιδευτικοί με τέσσερα χρόνια σπουδών από εκπαιδευτικούς με μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Στην ισότητα των μορίων να προηγείται ο έχων την περισσότερη προϋπηρεσία, σε περίπτωση ισότητας η ημερομηνία κτήσης και σε ισότητα ο βαθμός πτυχίου. - Ο βαθμός πτυχίου να μην μοριοδοτηθεί. Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο πουθενά για να μπορέσω να πατήσω σε αυτή την λογική για πολλούς και διάφορους λόγους. ( διαφορετικότητα πανεπιστημίων κτλ.). - ΕΦΟΣΟΝ βέβαια υπάρχει ίδια ημερομηνία κτήσης πτυχίου, ο βαθμός να μετράει ΜΟΝΟ στους νέους εκπαιδευτικούς (Π61-Π71) με μηδενική προϋπηρεσία προκειμένου να γίνει η κατάταξή τους, Για τους εκπαιδευτικούς ΑΜΕΑ να προσλαμβάνονται σε ποσοστό 15% με 20% περίπου.