Σ' όλες τις χώρες της Ευρώπης η ειδική εκπαίδευση αποτελεί μέρος της γενικής και ως εκ τούτου τα προγράμματα σπουδών των παιδαγωγικών σχολών εμπεριέχουν μαθήματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και οι εκπαιδευτικοί που τη στελεχώνουν είναι απόφοιτοι της γενικής εκπαίδευσης.
Είναι λοιπόν δυνατόν ένας απόφοιτος γενικής εκπαίδευσης, ο οποίος στο πρόγραμμα σπουδών του έχει διδαχθεί πολλά μαθήματα ειδικής αγωγής και έχοντας και μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής, να έχει λιγότερες γνώσεις από αυτόν που από τα τέσσερα έτη σπουδών της σχολής του μόνο τα δύο τελευταία αναφέρονται στην ειδική εκπαίδευση;Όχι βέβαια!!
Γιατί λοιπόν να έπονται στο διορισμό ως αναπληρωτές οι ΠΕ 70.50, ΠΕ 60.50 των ΠΕ 71 και ΠΕ 61;Είναι παράλογο!!
Ο παραλογισμός συνεχίζεται!Ποσόστωση 30% για ΠΕ 60.50 και μόνο 5% για ΠΕ 70.50.Θα τρελαθούμε;Με ποια λογική;Υπάρχει άραγε;
Σ' όλες τις χώρες της Ευρώπης η ειδική εκπαίδευση αποτελεί μέρος της γενικής και ως εκ τούτου τα προγράμματα σπουδών των παιδαγωγικών σχολών εμπεριέχουν μαθήματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και οι εκπαιδευτικοί που τη στελεχώνουν είναι απόφοιτοι της γενικής εκπαίδευσης. Είναι λοιπόν δυνατόν ένας απόφοιτος γενικής εκπαίδευσης, ο οποίος στο πρόγραμμα σπουδών του έχει διδαχθεί πολλά μαθήματα ειδικής αγωγής και έχοντας και μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής, να έχει λιγότερες γνώσεις από αυτόν που από τα τέσσερα έτη σπουδών της σχολής του μόνο τα δύο τελευταία αναφέρονται στην ειδική εκπαίδευση;Όχι βέβαια!! Γιατί λοιπόν να έπονται στο διορισμό ως αναπληρωτές οι ΠΕ 70.50, ΠΕ 60.50 των ΠΕ 71 και ΠΕ 61;Είναι παράλογο!! Ο παραλογισμός συνεχίζεται!Ποσόστωση 30% για ΠΕ 60.50 και μόνο 5% για ΠΕ 70.50.Θα τρελαθούμε;Με ποια λογική;Υπάρχει άραγε;