Στην εγκύκλιο των αποσπάσεων
http://dide.kar.sch.gr/images/stories/eggrafa_2014/apospaseis_smeae2014-2015.pdf σ.5, στα 8 κριτήρια/προσόντα βλέπουμε την προχειρότητα, ας μου επιτραπεί η έκφραση, να θεωρείται ισάξιο η κατοχή διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου με το 1 έτος προυπηρεσία στις δομές της Ειδικής Αγωγής.
Από την παρούσα σχολική χρονιά η μοριοδότηση των ενδιαφερομένων για απόσπαση γίνεται με τα μόρια που ισχύουν στην Γενική Εκπαίδευση, με αντικειμενικά δηλαδή και μετρήσιμα κριτήρια.
Η μόνη διαφορά που έμεινε είναι ο χρόνος της προυπηρεσίας. Για λόγους ισονομίας πολύ σωστά το άρθρο αλλάζει το χρόνο και τον ταυτίζει με τον χρόνο των μεταθέσεων, δηλαδή τα 3 διδακτικά έτη. (3*10=30) μήνες.
Κατά τη γνώμη μου αυτό πρέπει να είναι και το βασικό κριτήριο. Η κατοχή διδακτορικού, μεταπτυχιακού, σεμιναρίου, ειδικότητας κτλ, θα πρέπει επίσης για θέμα ισονομίας να μοριοδοτούνται με μοριοδότηση που θα κρίνει το ίδιο το Υπουργείο, όπως γίνεται με τους αναπληρωτές και σε καμία περίπτωση να μη θεωρούνται ¨κατά προτεραιότητα¨, όπως ίσχυε παλαιότερα. Για όσους δουλεύουμε χρόνια στις δομές της Ε.Α. οι πραγματικοί μήνες δεν συγκρίνονται με κανένα μεταπτυχιακό. Ας θυμηθούμε τα χρόνια πριν το 2010 όταν ελάχιστοι δεχόταν να δουλέψουν στην Ειδική Αγωγή μιας και δούλευαν άνετα στη Γενική Παιδεία ακόμα και με 9 ώρες την εβδομάδα.... Ούτως ή άλλως οι περισσότεροι που εργάζονται στις δομές αυτές δεν μένουν στην καταγραφή μηνών προυπηρεσίας αλλά επεκτείνουν οι ίδιοι τις γνώσεις τους στο πεδίο της Ε.Α. Άλλωστε έχει αποδειχθεί ότι η μοριοδότηση όλων των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων έχει αποδεχθεί το πιο αντικειμενικό κριτήριο. Σας ευχαριστώ.
Στην εγκύκλιο των αποσπάσεων http://dide.kar.sch.gr/images/stories/eggrafa_2014/apospaseis_smeae2014-2015.pdf σ.5, στα 8 κριτήρια/προσόντα βλέπουμε την προχειρότητα, ας μου επιτραπεί η έκφραση, να θεωρείται ισάξιο η κατοχή διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου με το 1 έτος προυπηρεσία στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Από την παρούσα σχολική χρονιά η μοριοδότηση των ενδιαφερομένων για απόσπαση γίνεται με τα μόρια που ισχύουν στην Γενική Εκπαίδευση, με αντικειμενικά δηλαδή και μετρήσιμα κριτήρια. Η μόνη διαφορά που έμεινε είναι ο χρόνος της προυπηρεσίας. Για λόγους ισονομίας πολύ σωστά το άρθρο αλλάζει το χρόνο και τον ταυτίζει με τον χρόνο των μεταθέσεων, δηλαδή τα 3 διδακτικά έτη. (3*10=30) μήνες. Κατά τη γνώμη μου αυτό πρέπει να είναι και το βασικό κριτήριο. Η κατοχή διδακτορικού, μεταπτυχιακού, σεμιναρίου, ειδικότητας κτλ, θα πρέπει επίσης για θέμα ισονομίας να μοριοδοτούνται με μοριοδότηση που θα κρίνει το ίδιο το Υπουργείο, όπως γίνεται με τους αναπληρωτές και σε καμία περίπτωση να μη θεωρούνται ¨κατά προτεραιότητα¨, όπως ίσχυε παλαιότερα. Για όσους δουλεύουμε χρόνια στις δομές της Ε.Α. οι πραγματικοί μήνες δεν συγκρίνονται με κανένα μεταπτυχιακό. Ας θυμηθούμε τα χρόνια πριν το 2010 όταν ελάχιστοι δεχόταν να δουλέψουν στην Ειδική Αγωγή μιας και δούλευαν άνετα στη Γενική Παιδεία ακόμα και με 9 ώρες την εβδομάδα.... Ούτως ή άλλως οι περισσότεροι που εργάζονται στις δομές αυτές δεν μένουν στην καταγραφή μηνών προυπηρεσίας αλλά επεκτείνουν οι ίδιοι τις γνώσεις τους στο πεδίο της Ε.Α. Άλλωστε έχει αποδειχθεί ότι η μοριοδότηση όλων των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων έχει αποδεχθεί το πιο αντικειμενικό κριτήριο. Σας ευχαριστώ.