2) Σε σχολική τάξη του γενικού σχολείου, με παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση, από εκπαιδευτικούς Ε.Ε.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 6 - 2α
"" 2) Σε σχολική τάξη του γενικού σχολείου, με παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση, από εκπαιδευτικούς Ε.Ε.
α. Στόχος της παράλληλης στήριξης είναι ο μαθητής σταδιακά να αυτονομηθεί ως παρουσία στην συνήθη σχολική τάξη ώστε να μην απαιτείται ο εκπαιδευτικός να παρευρίσκεται στο σύνολο των ωρών της σχολικής τάξης. Η παράλληλη στήριξη παρέχεται ως ενισχυτικός και ενταξιακός θεσμός της παιδαγωγικής πράξης και της μαθησιακής διαδικασίας και δεν έχει σε καμία περίπτωση χαρακτήρα φύλαξης του παιδιού ή εξυπηρέτησης στην καθημερινή διαβίωση. Παράλληλη στήριξη δέχεται ο μαθητής με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εφ’ όσον μπορεί με αυτήν ν’ ανταποκριθεί στο αναλυτικό πρόγραμμα της τάξης φοίτησής του καθώς και σε κάθε εκδήλωση σχολικής διαδικασίας. Για τον λόγο αυτό υποβάλλεται εισήγηση από την ΕΔΕΑΥ ή αν δεν υπάρχει από το σύλλογο διδασκόντων μέσω του Διευθυντή του σχολείου σε συνεδρίαση ειδικά για το σκοπό αυτό, προς το οικείο ΚΕΔΥ. Εξαίρεση στα παραπάνω μπορούν να αποτελούν το Νηπιαγωγείο, η Α΄, η Β΄ Γ΄ Δ΄ και Ε΄ τάξη του Δημοτικού εφ’ όσον το ΚΕΔΥ έχει απολύτως αιτιολογημένα γνωματεύσει κάτι τέτοιο.
Σε κάθε περίπτωση για να δοθεί γνωμάτευση χορήγησης παράλληλης στήριξης από το ΚΕΔΥ, θα πρέπει το νοητικό δυναμικό του μαθητή να βρίσκεται εντός των οριζομένων ως φυσιολογικών ορίων.""
ΣΧΟΛΙΟ
Νέο αντισυνταγματικό άρθρο διακρίσεων και αποκλεισμών: Με τον νέο προτεινόμενο νόμο, εξασφαλίζεται η βέβαιη ασυλοποίηση / αποκλεισμός του παιδιού, αφού: Θεσπίζεται (αρ. 6-Α.2α/εδ.3 του νπν) ότι για να λάβει ΠΣ, το παιδί θα πρέπει υποχρεωτικά «να μπορεί να παραμείνει και να παρακολουθήσει μόνο του, χωρίς υποστήριξη το μισό τουλάχιστον πρωινό ωράριο του Σχολείου»!!!
Όπως είναι γνωστό:
-ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ παιδί του ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (ΑΦ) που να χρειάζεται μεν ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ (ΠΣ), αλλά να μπορεί να παραμείνει μόνο του τις μισές ώρες. Η θέση αυτή είναι εντελώς αντιεπιστημονική, παράλογη και δεν στηρίζεται από καμία επιστημονική άποψη.
-Με απλά λόγια, η διάταξη αυτή, θεσπίζει το παράλογο: Ότι δηλ. η παράλληλη στήριξη θα εγκρίνεται μόνο αν τα παιδιά δεν την χρειάζονται και μόνο για τα παιδιά που δεν την έχουν ανάγκη και δεν την ζητάνε – δηλ για κανέναν. Αποτελεί ουσιαστικά μία χονδροειδή μέθοδο κατάργησης της ΠΣ, νομιμοποίησης της μερικής παράλληλης στήριξης και της ζημίας που προκαλεί στις Mαθησιακές Λειτουργίες και την Υγεία του παιδιού, προκειμένου να επιτευχθεί η αποτυχία, ασυλοποίηση και αποκλεισμός του από την Εκπαίδευση, για να εξοικονομηθούν χρήματα για τις πολιτικές σκοπιμότητες της χρηματοδότησης των τραπεζών και του εν γένει «Δημόσιου» χρέους....
Η διάταξη αυτή πρέπει να καταργηθεί εντελώς – και για το θέμα αυτό, οι Γονείς θα πρέπει να προσφύγουν άμεσα στην διεθνή Δικαιοσύνη.
2) Σε σχολική τάξη του γενικού σχολείου, με παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση, από εκπαιδευτικούς Ε.Ε. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 6 - 2α "" 2) Σε σχολική τάξη του γενικού σχολείου, με παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση, από εκπαιδευτικούς Ε.Ε. α. Στόχος της παράλληλης στήριξης είναι ο μαθητής σταδιακά να αυτονομηθεί ως παρουσία στην συνήθη σχολική τάξη ώστε να μην απαιτείται ο εκπαιδευτικός να παρευρίσκεται στο σύνολο των ωρών της σχολικής τάξης. Η παράλληλη στήριξη παρέχεται ως ενισχυτικός και ενταξιακός θεσμός της παιδαγωγικής πράξης και της μαθησιακής διαδικασίας και δεν έχει σε καμία περίπτωση χαρακτήρα φύλαξης του παιδιού ή εξυπηρέτησης στην καθημερινή διαβίωση. Παράλληλη στήριξη δέχεται ο μαθητής με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εφ’ όσον μπορεί με αυτήν ν’ ανταποκριθεί στο αναλυτικό πρόγραμμα της τάξης φοίτησής του καθώς και σε κάθε εκδήλωση σχολικής διαδικασίας. Για τον λόγο αυτό υποβάλλεται εισήγηση από την ΕΔΕΑΥ ή αν δεν υπάρχει από το σύλλογο διδασκόντων μέσω του Διευθυντή του σχολείου σε συνεδρίαση ειδικά για το σκοπό αυτό, προς το οικείο ΚΕΔΥ. Εξαίρεση στα παραπάνω μπορούν να αποτελούν το Νηπιαγωγείο, η Α΄, η Β΄ Γ΄ Δ΄ και Ε΄ τάξη του Δημοτικού εφ’ όσον το ΚΕΔΥ έχει απολύτως αιτιολογημένα γνωματεύσει κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση για να δοθεί γνωμάτευση χορήγησης παράλληλης στήριξης από το ΚΕΔΥ, θα πρέπει το νοητικό δυναμικό του μαθητή να βρίσκεται εντός των οριζομένων ως φυσιολογικών ορίων."" ΣΧΟΛΙΟ Νέο αντισυνταγματικό άρθρο διακρίσεων και αποκλεισμών: Με τον νέο προτεινόμενο νόμο, εξασφαλίζεται η βέβαιη ασυλοποίηση / αποκλεισμός του παιδιού, αφού: Θεσπίζεται (αρ. 6-Α.2α/εδ.3 του νπν) ότι για να λάβει ΠΣ, το παιδί θα πρέπει υποχρεωτικά «να μπορεί να παραμείνει και να παρακολουθήσει μόνο του, χωρίς υποστήριξη το μισό τουλάχιστον πρωινό ωράριο του Σχολείου»!!! Όπως είναι γνωστό: -ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ παιδί του ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (ΑΦ) που να χρειάζεται μεν ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ (ΠΣ), αλλά να μπορεί να παραμείνει μόνο του τις μισές ώρες. Η θέση αυτή είναι εντελώς αντιεπιστημονική, παράλογη και δεν στηρίζεται από καμία επιστημονική άποψη. -Με απλά λόγια, η διάταξη αυτή, θεσπίζει το παράλογο: Ότι δηλ. η παράλληλη στήριξη θα εγκρίνεται μόνο αν τα παιδιά δεν την χρειάζονται και μόνο για τα παιδιά που δεν την έχουν ανάγκη και δεν την ζητάνε – δηλ για κανέναν. Αποτελεί ουσιαστικά μία χονδροειδή μέθοδο κατάργησης της ΠΣ, νομιμοποίησης της μερικής παράλληλης στήριξης και της ζημίας που προκαλεί στις Mαθησιακές Λειτουργίες και την Υγεία του παιδιού, προκειμένου να επιτευχθεί η αποτυχία, ασυλοποίηση και αποκλεισμός του από την Εκπαίδευση, για να εξοικονομηθούν χρήματα για τις πολιτικές σκοπιμότητες της χρηματοδότησης των τραπεζών και του εν γένει «Δημόσιου» χρέους.... Η διάταξη αυτή πρέπει να καταργηθεί εντελώς – και για το θέμα αυτό, οι Γονείς θα πρέπει να προσφύγουν άμεσα στην διεθνή Δικαιοσύνη.