• Νέο αντισυνταγματικό άρθρο διακρίσεων και αποκλεισμών Με τον νέο προτεινόμενο νόμο (αρ. 6-Α.2.ια / εδ.3 του νπν), η ΠΣ, καταργείται στην μεταγυμνασιακή Εκπαίδευση (Λύκειο κλπ) για τα παιδιά του ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (αν και είναι αυτά που την έχουν την μεγαλύτερη ανάγκη), ενώ διατηρείται για τα παιδιά με τύφλωση και κώφωση. Για τους ίδιους λόγους που προαναφέραμε, ένα παιδί του ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ που χρειάζεται ΠΣ για το Δημοτικό / Γυμνάσιο, είναι δεδομένο ότι την χρειάζεται και για το Λύκειο, ενώ ταυτόχρονα, το Σύνταγμα και οι διεθνείς συνθήκες Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχει υπογράψει η χώρα, επιβάλλουν την ίση μεταχείριση με τα άλλα (τυφλά – κωφά) παιδιά – και την εξασφάλιση του ίδιου Δικαιώματος με αυτά και στην μεταγυμνασιακή Εκπαίδευση.
• Νέο αντισυνταγματικό άρθρο διακρίσεων και αποκλεισμών Με τον νέο προτεινόμενο νόμο (αρ. 4-3.ΣΤ του νπν), καταργείται το Δικαίωμα της ειδικής προφορικής εξέτασης για τα παιδιά του ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (το οποίο προβλέπεται διεθνώς, κυρίως για τα παιδιά του ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ , δεδομένου ότι είναι αυτά που κατ’ εξοχήν την έχουν απόλυτη ανάγκη) – και ταυτόχρονα, υπάρχει εντός του νόμου(!!!) πρωτοφανής παρότρυνση(!!!) προς τους αρμόδιους, να περικόπτουν αυτό το Δικαίωμα. Τέτοιου είδους παροτρύνσεις, είναι εντελώς αδόκιμες για νομοθετικά κείμενα και καταργούν την αντικειμενικότητα και αδιαβλητότητα των νόμων και της εφαρμογής τους. Δεν παρατηρούνται σε νομοθεσίες Δημοκρατικών κρατών, αλλά μόνο σε αντιδημοκρατικά καθεστώτα, που θέλουν να προκαταβάλλουν και να κατευθύνουν τις αποφάσεις των οργάνων στην κατεύθυνση της περικοπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
• Νέο αντισυνταγματικό άρθρο διακρίσεων και αποκλεισμών Με τον νέο προτεινόμενο νόμο (αρ. 6-Α.2.ια / εδ.3 του νπν), η ΠΣ, καταργείται στην μεταγυμνασιακή Εκπαίδευση (Λύκειο κλπ) για τα παιδιά του ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (αν και είναι αυτά που την έχουν την μεγαλύτερη ανάγκη), ενώ διατηρείται για τα παιδιά με τύφλωση και κώφωση. Για τους ίδιους λόγους που προαναφέραμε, ένα παιδί του ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ που χρειάζεται ΠΣ για το Δημοτικό / Γυμνάσιο, είναι δεδομένο ότι την χρειάζεται και για το Λύκειο, ενώ ταυτόχρονα, το Σύνταγμα και οι διεθνείς συνθήκες Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχει υπογράψει η χώρα, επιβάλλουν την ίση μεταχείριση με τα άλλα (τυφλά – κωφά) παιδιά – και την εξασφάλιση του ίδιου Δικαιώματος με αυτά και στην μεταγυμνασιακή Εκπαίδευση. • Νέο αντισυνταγματικό άρθρο διακρίσεων και αποκλεισμών Με τον νέο προτεινόμενο νόμο (αρ. 4-3.ΣΤ του νπν), καταργείται το Δικαίωμα της ειδικής προφορικής εξέτασης για τα παιδιά του ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (το οποίο προβλέπεται διεθνώς, κυρίως για τα παιδιά του ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ , δεδομένου ότι είναι αυτά που κατ’ εξοχήν την έχουν απόλυτη ανάγκη) – και ταυτόχρονα, υπάρχει εντός του νόμου(!!!) πρωτοφανής παρότρυνση(!!!) προς τους αρμόδιους, να περικόπτουν αυτό το Δικαίωμα. Τέτοιου είδους παροτρύνσεις, είναι εντελώς αδόκιμες για νομοθετικά κείμενα και καταργούν την αντικειμενικότητα και αδιαβλητότητα των νόμων και της εφαρμογής τους. Δεν παρατηρούνται σε νομοθεσίες Δημοκρατικών κρατών, αλλά μόνο σε αντιδημοκρατικά καθεστώτα, που θέλουν να προκαταβάλλουν και να κατευθύνουν τις αποφάσεις των οργάνων στην κατεύθυνση της περικοπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.