Δώστε τη δυνατότητα αξιολόγησης από τους διαγνωστικούς φορείς και σε άτομα που έχουν υπερβεί το 22ο έτος της ηλικίας. Υπάρχουν πολλοί ενήλικες σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, ΔΙΕΚ, με σοβαρά μαθησιακά προβλήματα, χωρίς διάγνωση, που έχουν αναφαίρετο δικαίωμα πρόσβασης στην εκπαίδευση και δεν υπάρχει φορέας να τους παραπέμψουμε για διάγνωση, παρά μόνο το νοσοκομείο Γ. Γεννηματάς (Θεσσαλονίκη).Αυτό το γενικό "οποιος φέρει την ιδιότητα του μαθητή"είναι ασαφές. Καλό θα ήταν να γίνει σαφής προσδιορισμός του όρου, ώστε να μην αποκλείονται κάποιες κατηγορίες.Σαφώς και τα κριτήρια αξιολόγησης στους ενήλικες διαφορροποιούνται, δεν μπορούμε όμως να τους αποκλείουμε από τη μαθησιακή διαδικασία. Μιλάμε άλλωστε για Δια Βίου Μάθηση.
Δώστε τη δυνατότητα αξιολόγησης από τους διαγνωστικούς φορείς και σε άτομα που έχουν υπερβεί το 22ο έτος της ηλικίας. Υπάρχουν πολλοί ενήλικες σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, ΔΙΕΚ, με σοβαρά μαθησιακά προβλήματα, χωρίς διάγνωση, που έχουν αναφαίρετο δικαίωμα πρόσβασης στην εκπαίδευση και δεν υπάρχει φορέας να τους παραπέμψουμε για διάγνωση, παρά μόνο το νοσοκομείο Γ. Γεννηματάς (Θεσσαλονίκη).Αυτό το γενικό "οποιος φέρει την ιδιότητα του μαθητή"είναι ασαφές. Καλό θα ήταν να γίνει σαφής προσδιορισμός του όρου, ώστε να μην αποκλείονται κάποιες κατηγορίες.Σαφώς και τα κριτήρια αξιολόγησης στους ενήλικες διαφορροποιούνται, δεν μπορούμε όμως να τους αποκλείουμε από τη μαθησιακή διαδικασία. Μιλάμε άλλωστε για Δια Βίου Μάθηση.