Συγγνώμη άλλα έχω κουραστεί να διαβάζω για την αυθεντία των βασικών πτυχίων ειδικής αγωγής. Από πότε η ειδική αγωγή είναι ξεχωριστή επιστήμη για να δικαιολογεί την ύπαρξη προπτυχιακών τμημάτων?
Καιρός είναι επιτέλους ν' αναδιοργανωθεί ΚΑΙ η τριτοβάθμια εκπαίδευση και να σταματήσει ο κατακερματισμός των γνώσεων, η απόλυτη, αδικαιολόγητη εξειδίκευση.
Σε λίγο θα δημιουργήσουμε και σχολή εισαγγελέων, χωρίς πτυχίο νομικής και θα απαιτούμε τον απόλυτο διορισμό τους. Υπάρχει λογική?
Η καλύτερη λύση, λοιπόν, εναρμονισμένη και με ευρωπαϊκές επιταγές (ας μην ξεχνάμε από που αντλούμε το ΕΣΠΑ) είναι ισάξια, δίκαιη μοριοδότηση για ΟΛΟΥΣ, χωρίς καμία πρόταξη ή ποσόστωση.
Ευχαριστώ!
Συγγνώμη άλλα έχω κουραστεί να διαβάζω για την αυθεντία των βασικών πτυχίων ειδικής αγωγής. Από πότε η ειδική αγωγή είναι ξεχωριστή επιστήμη για να δικαιολογεί την ύπαρξη προπτυχιακών τμημάτων? Καιρός είναι επιτέλους ν' αναδιοργανωθεί ΚΑΙ η τριτοβάθμια εκπαίδευση και να σταματήσει ο κατακερματισμός των γνώσεων, η απόλυτη, αδικαιολόγητη εξειδίκευση. Σε λίγο θα δημιουργήσουμε και σχολή εισαγγελέων, χωρίς πτυχίο νομικής και θα απαιτούμε τον απόλυτο διορισμό τους. Υπάρχει λογική? Η καλύτερη λύση, λοιπόν, εναρμονισμένη και με ευρωπαϊκές επιταγές (ας μην ξεχνάμε από που αντλούμε το ΕΣΠΑ) είναι ισάξια, δίκαιη μοριοδότηση για ΟΛΟΥΣ, χωρίς καμία πρόταξη ή ποσόστωση. Ευχαριστώ!