Κυρίαρχη τάση στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης διεθνώς είναι η πρόσληψη των εκπαιδευτικών που προέρχονται από τη Γενική Εκπαίδευση με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Ο ειδικός παιδαγωγός οφείλει να έχει βασική παιδαγωγική επάρκεια για τη γενική τάξη και επιπλέον εξειδίκευση, την οποία δεν διαθέτουν, σύμφωνα και με τις εξωτερικές αξιολογήσεις των τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΠΑΜΑΚ & ΠΤΕΑ), οι ΠΕ71 και ΠΕ61. Επομένως, η πρόταξη τους σε βάρος των Νηπιαγωγών και Δασκάλων με σπουδές στην Γενική Εκπαίδευση και εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση είναι ανεπίτρεπτη, καθώς στερείται επιστημονικής βάσης, αλλά και κοινής λογικής. Αν για παράδειγμα προκηρυσσόταν διαγωνισμός για πρόσληψη καρδιοχειρουργού σε κάποιο νοσοκομείο, η πρόσληψη θα γινόταν βάσει του πρώτου πτυχίου ή βάσει της εξειδίκευσης στη καρδιοχειρουργική, η οποία προϋποθέτει το πτυχίο γενικής ιατρικής; Τέλος, είναι μεγάλο σφάλμα, από την στιγμή που μιλάμε για δια βίου μάθηση, να μην προσμετρώνται αθροιστικά όλα τα προσόντα των εκπαιδευτικών (σεμινάρια-χωρίς τον περιορισμό της χρονολογίας κτήσης, δεύτερο ή και τρίτο μεταπτυχιακό, διδακτόρικό κλπ).
Κυρίαρχη τάση στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης διεθνώς είναι η πρόσληψη των εκπαιδευτικών που προέρχονται από τη Γενική Εκπαίδευση με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Ο ειδικός παιδαγωγός οφείλει να έχει βασική παιδαγωγική επάρκεια για τη γενική τάξη και επιπλέον εξειδίκευση, την οποία δεν διαθέτουν, σύμφωνα και με τις εξωτερικές αξιολογήσεις των τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΠΑΜΑΚ & ΠΤΕΑ), οι ΠΕ71 και ΠΕ61. Επομένως, η πρόταξη τους σε βάρος των Νηπιαγωγών και Δασκάλων με σπουδές στην Γενική Εκπαίδευση και εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση είναι ανεπίτρεπτη, καθώς στερείται επιστημονικής βάσης, αλλά και κοινής λογικής. Αν για παράδειγμα προκηρυσσόταν διαγωνισμός για πρόσληψη καρδιοχειρουργού σε κάποιο νοσοκομείο, η πρόσληψη θα γινόταν βάσει του πρώτου πτυχίου ή βάσει της εξειδίκευσης στη καρδιοχειρουργική, η οποία προϋποθέτει το πτυχίο γενικής ιατρικής; Τέλος, είναι μεγάλο σφάλμα, από την στιγμή που μιλάμε για δια βίου μάθηση, να μην προσμετρώνται αθροιστικά όλα τα προσόντα των εκπαιδευτικών (σεμινάρια-χωρίς τον περιορισμό της χρονολογίας κτήσης, δεύτερο ή και τρίτο μεταπτυχιακό, διδακτόρικό κλπ).