Οι συντάκτες του νομοσχεδίου θα πρέπει να επισκεφθούν τα ειδικά σχολεία πριν ορίσουν των αριθμό των μαθητών ανά τμήμα σε 5-8. Στις ΣΜΕΕ φοιτούν πλέον μαθητές με πολύ σοβαρά προβλήματα που καθένας από αυτούς θα έπρεπε να έχει εξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη. Σκεφτείτε την ασφάλεια των παιδιών. Τι θα πρέπει να πρωτοκάνει ένας δάσκαλος όταν έχει στην τάξη του 8 παιδιά υπερκινητικά, επιθετικά, με πολλάπλές αναπηρίες, αυτισμό ή/και κινητικά προβλήματα; Βελτιώνει αυτή η ρύθμιση την ποιότητα εκπαίδευσης και ζωής των παιδιών με αναπηρίες καθώς και των οικογενειών τους; Ένας λογικός αριθμός είναι 3-5 μαθητές σε κάθε τμήμα.
Οι συντάκτες του νομοσχεδίου θα πρέπει να επισκεφθούν τα ειδικά σχολεία πριν ορίσουν των αριθμό των μαθητών ανά τμήμα σε 5-8. Στις ΣΜΕΕ φοιτούν πλέον μαθητές με πολύ σοβαρά προβλήματα που καθένας από αυτούς θα έπρεπε να έχει εξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη. Σκεφτείτε την ασφάλεια των παιδιών. Τι θα πρέπει να πρωτοκάνει ένας δάσκαλος όταν έχει στην τάξη του 8 παιδιά υπερκινητικά, επιθετικά, με πολλάπλές αναπηρίες, αυτισμό ή/και κινητικά προβλήματα; Βελτιώνει αυτή η ρύθμιση την ποιότητα εκπαίδευσης και ζωής των παιδιών με αναπηρίες καθώς και των οικογενειών τους; Ένας λογικός αριθμός είναι 3-5 μαθητές σε κάθε τμήμα.