ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ το ποσοστό των νηπιαγωγών και δασκάλων με εξειδίκευση (60.50/70/50)στις προσλήψεις και να μην πεταχτούν στην ΑΝΕΡΓΙΑ οι πιο καταρτισμένοι και κατάλληλοι παιδαγωγοί.
Είναι πολύ άδικο ένα απλο πτυχίο (Βόλου/Μακεδονίας)(και αμφιβόλου ποιότητας όπως λένε και οι εξωτερικές αξιολογήσεις) να προτάσσεται έναντι δασκάλων κ νηπιαγωγών με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που είναι πλήρεις τόσο σε παιδαγωγικής κατάρτιση όσο και στις εξειδικευμένες γνώσεις που είναι αναγκαίες ώστε να υπηρετήσουν στην Ε.Α. Πώς μπορεί ένα τμήμα πχ Μακεδονίας (που δεν ειναι καν ειδικής αγωγής να κρίνεται πιο κατάλληλο και να προτάσσεται; Πώς είναι δυνατόν οι απόφοιτοι 71, 61 να προτάσσονται και μάλιστα στα γενικά σχολεία, στην παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όταν δεν έχουν επάρκεια διδασκαλίας στα γενικά σχολεία; Πως μπορουν να δουλεύουν οι 61/ 71 στις παράλληλες και στα τμήματα ένταξης;
Στήριξη των επιπλέον προσόντων των απιδαγωγών και όχι τιμωρία σε όσους επιλέγουν συνειδητά να ακολουθήσουν τις κατάλληλες και μακροχρόνιες σπουδές.
ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ το ποσοστό των νηπιαγωγών και δασκάλων με εξειδίκευση (60.50/70/50)στις προσλήψεις και να μην πεταχτούν στην ΑΝΕΡΓΙΑ οι πιο καταρτισμένοι και κατάλληλοι παιδαγωγοί. Είναι πολύ άδικο ένα απλο πτυχίο (Βόλου/Μακεδονίας)(και αμφιβόλου ποιότητας όπως λένε και οι εξωτερικές αξιολογήσεις) να προτάσσεται έναντι δασκάλων κ νηπιαγωγών με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που είναι πλήρεις τόσο σε παιδαγωγικής κατάρτιση όσο και στις εξειδικευμένες γνώσεις που είναι αναγκαίες ώστε να υπηρετήσουν στην Ε.Α. Πώς μπορεί ένα τμήμα πχ Μακεδονίας (που δεν ειναι καν ειδικής αγωγής να κρίνεται πιο κατάλληλο και να προτάσσεται; Πώς είναι δυνατόν οι απόφοιτοι 71, 61 να προτάσσονται και μάλιστα στα γενικά σχολεία, στην παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όταν δεν έχουν επάρκεια διδασκαλίας στα γενικά σχολεία; Πως μπορουν να δουλεύουν οι 61/ 71 στις παράλληλες και στα τμήματα ένταξης; Στήριξη των επιπλέον προσόντων των απιδαγωγών και όχι τιμωρία σε όσους επιλέγουν συνειδητά να ακολουθήσουν τις κατάλληλες και μακροχρόνιες σπουδές.