Άρθρο 4 Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς
Τα ΚΕΔΔΥ έχουν τις εξής αρμοδιότητες:
…..
4ζ) Την εισήγηση στις αρμόδιες υπηρεσίες της περιοχής αρμοδιότητάς τους για την ίδρυση, την κατάργηση, την προαγωγή, τον υποβιβασμό, τη μετατροπή ή τη συγχώνευση των ΣΜΕΑΕ και των Τμημάτων Ένταξης,
ΠΡΟΤΑΣΗ
Να διασαφηνιστεί/διευκρινιστεί υπό ποιες προϋποθέσεις μπορεί να δημιουργηθεί τμήμα ένταξης στο σχολείο της περιοχής διαμονής του παιδιού με αναπηρία καθώς επίσης ποιες είναι οι ενδεχόμενες κτιριακές ή/και υλικοτεχνικές παρεμβάσεις για την προσβασιμότητά τους.
ΜΗΝ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ .
ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΚΕ
Άρθρο 4 Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς Τα ΚΕΔΔΥ έχουν τις εξής αρμοδιότητες: ….. 4ζ) Την εισήγηση στις αρμόδιες υπηρεσίες της περιοχής αρμοδιότητάς τους για την ίδρυση, την κατάργηση, την προαγωγή, τον υποβιβασμό, τη μετατροπή ή τη συγχώνευση των ΣΜΕΑΕ και των Τμημάτων Ένταξης, ΠΡΟΤΑΣΗ Να διασαφηνιστεί/διευκρινιστεί υπό ποιες προϋποθέσεις μπορεί να δημιουργηθεί τμήμα ένταξης στο σχολείο της περιοχής διαμονής του παιδιού με αναπηρία καθώς επίσης ποιες είναι οι ενδεχόμενες κτιριακές ή/και υλικοτεχνικές παρεμβάσεις για την προσβασιμότητά τους. ΜΗΝ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ . ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΚΕ