Άρθρο 21 Διορισμοί εκπαιδευτικών ΕΑΕ Υπηρεσιακές μεταβολές
Προβλέπει:
Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% αναπηρία και άνω, σε μία μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), που έχουν απώλεια όρασης, ή ακοής και είναι τετραπληγικοί - παραπληγικοί τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, μόνο σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες τυφλών, κωφών και με κινητική αναπηρία σε ποσοστό 30% ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα.
Όμως το Άρθρο 22 (Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ) που αφορά τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς δεν προβλέπει κάποιο ποσοστό ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα. Αυτή είναι άδικη μεταχείριση και αποτελεί από μόνο του διάκριση!
Τέλος, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι στα νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, γυμνάσια και λύκεια ΕΑΕ και στα τμήματα πρώιμης παρέμβασης που λειτουργούν εντός των νηπιαγωγείων ΕΑΕ και στα ΕΕΓ και τα ΕΕΛ αλλά και στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. να επιτρέπεται η φοίτηση κωφών – βαρηκόων μαθητών που έχουν μόνο την αναπηρία της κώφωσης και ΚΑΜΙΑ άλλη δεύτερη αναπηρία (π.χ. αυτισμός, νοητική υστέρηση, τύφλωση, κλπ.). Δεν είναι δυνατόν να συνυπάρχουν σε τάξεις διαφορετικές περιπτώσεις ΑμεΑ μαθητών με κοινό αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Η διάταξη αυτή είναι βέβαιο ότι βάσει της Διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, στην οποία γίνεται ρητή αναφορά στο εν λόγω νομοσχέδιο, βάσει του Συντάγματος και του εθνικού θεσμικού πλαισίου θα εκπέσει στα δικαστήρια. Ο αναχρονιστικός περιορισμός που τίθεται σε κωφούς, τυφλούς και κινητικά αναπήρους εκπαιδευτικούς να διορίζονται σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες ζητούμε να απαλειφθεί.
ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΚΕ
Άρθρο 21 Διορισμοί εκπαιδευτικών ΕΑΕ Υπηρεσιακές μεταβολές Προβλέπει: Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% αναπηρία και άνω, σε μία μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), που έχουν απώλεια όρασης, ή ακοής και είναι τετραπληγικοί - παραπληγικοί τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, μόνο σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες τυφλών, κωφών και με κινητική αναπηρία σε ποσοστό 30% ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα. Όμως το Άρθρο 22 (Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ) που αφορά τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς δεν προβλέπει κάποιο ποσοστό ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα. Αυτή είναι άδικη μεταχείριση και αποτελεί από μόνο του διάκριση! Τέλος, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι στα νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, γυμνάσια και λύκεια ΕΑΕ και στα τμήματα πρώιμης παρέμβασης που λειτουργούν εντός των νηπιαγωγείων ΕΑΕ και στα ΕΕΓ και τα ΕΕΛ αλλά και στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. να επιτρέπεται η φοίτηση κωφών – βαρηκόων μαθητών που έχουν μόνο την αναπηρία της κώφωσης και ΚΑΜΙΑ άλλη δεύτερη αναπηρία (π.χ. αυτισμός, νοητική υστέρηση, τύφλωση, κλπ.). Δεν είναι δυνατόν να συνυπάρχουν σε τάξεις διαφορετικές περιπτώσεις ΑμεΑ μαθητών με κοινό αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας. ΠΡΟΤΑΣΗ Η διάταξη αυτή είναι βέβαιο ότι βάσει της Διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, στην οποία γίνεται ρητή αναφορά στο εν λόγω νομοσχέδιο, βάσει του Συντάγματος και του εθνικού θεσμικού πλαισίου θα εκπέσει στα δικαστήρια. Ο αναχρονιστικός περιορισμός που τίθεται σε κωφούς, τυφλούς και κινητικά αναπήρους εκπαιδευτικούς να διορίζονται σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες ζητούμε να απαλειφθεί. ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΚΕ