Θεωρώ ότι θα έπρεπε να εφαρμόζεται και μοριοδότηση επιτυχίας που έχει κάποιος στον ΑΣΕΠ ειδικά στους κλάδους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ειδικής αγωγής. Αναφέρομαι σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ γενικής αγωγής που έχει διαγωνιστεί ένας για παράδειγμα φιλόλογος ειδικής αγωγής, πέτυχε τα μόρια του μετράνε στους πίνακες γενικής αγωγής, αλλά όχι στην ειδική.
Το επιχειρήμα μου είναι, ότι οι παιδαγωγικές αρχές είναι ίδιες για όλους τους ανθρώπους. Η παιδαγωγική μπορεί να χωρίζεται σε κλάδους, αλλά έχει και κοινές αρχές, αυτές που εξετάζει ο ΑΣΕΠ γενικής αγωγής, οι οποίες εφαρμόζονται και σε μαθητές με ειδικές ανάγκες. Άλλωστε σε μια τάξη κοινού σχολείου μπορεί να υπάρχουν και μαθητές με ειδικές ανάγκες. Ένας εκπαιδευτικός που πέτυχε σε ΑΣΕΠ γενικής σίγουρα έχει το θεωρητικό υπόβαθρο να εφαρμόσει κάποιες κοινές διδακτικές τεχνικές και παιδαγωγικές αρχές και σε μαθητές με ειδικές ανάγκες
Θεωρώ ότι θα έπρεπε να εφαρμόζεται και μοριοδότηση επιτυχίας που έχει κάποιος στον ΑΣΕΠ ειδικά στους κλάδους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ειδικής αγωγής. Αναφέρομαι σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ γενικής αγωγής που έχει διαγωνιστεί ένας για παράδειγμα φιλόλογος ειδικής αγωγής, πέτυχε τα μόρια του μετράνε στους πίνακες γενικής αγωγής, αλλά όχι στην ειδική. Το επιχειρήμα μου είναι, ότι οι παιδαγωγικές αρχές είναι ίδιες για όλους τους ανθρώπους. Η παιδαγωγική μπορεί να χωρίζεται σε κλάδους, αλλά έχει και κοινές αρχές, αυτές που εξετάζει ο ΑΣΕΠ γενικής αγωγής, οι οποίες εφαρμόζονται και σε μαθητές με ειδικές ανάγκες. Άλλωστε σε μια τάξη κοινού σχολείου μπορεί να υπάρχουν και μαθητές με ειδικές ανάγκες. Ένας εκπαιδευτικός που πέτυχε σε ΑΣΕΠ γενικής σίγουρα έχει το θεωρητικό υπόβαθρο να εφαρμόσει κάποιες κοινές διδακτικές τεχνικές και παιδαγωγικές αρχές και σε μαθητές με ειδικές ανάγκες