Άρθρο 24: Διορισμοί ΕΕΠ και Υπηρεσιακές Μεταβολές ΕΕΠ
Βλέπε πρότασή μας στο άρθρο 22
Επιπλέον αναφέρουμε ότι κατά τη πρόσληψη αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού σε σχολείο κωφών θα πρέπει να προηγείται πρώτα ο κωφός/βαρήκοος και έπειτα οι υπόλοιποι.
Ο λόγος είναι ότι εξαιτίας της πολιτικής στην Παιδεία που άσκησαν οι Κυβερνήσεις της χώρας εδώ και πολλά χρόνια δεν δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές των ειδικών σχολείων κωφών και βαρηκόων να μάθουν την Αγγλική Γλώσσα (η οποία είναι προαπαιτούμενο σε πολλά μεταπτυχιακά προγράμματα) με αποτέλεσμα οι ακουόντες να έχουν πάντα το προβάδισμα στους πίνακες επιτυχόντων λόγω του μεταπτυχιακού τίτλου που διαθέτουν ενώ πολλοί κωφοί/βαρήκοοι έχουν μόνο το πτυχίο και κανένα μεταπτυχιακό. Από τη στιγμή που η πολιτική στην Παιδεία εφαρμόστηκε από το Υπουργείο Παιδείας, πρέπει να δοθεί η αναγκαία «διόρθωση» στο εν λόγω θέμα.
ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΚΕ
Άρθρο 24: Διορισμοί ΕΕΠ και Υπηρεσιακές Μεταβολές ΕΕΠ Βλέπε πρότασή μας στο άρθρο 22 Επιπλέον αναφέρουμε ότι κατά τη πρόσληψη αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού σε σχολείο κωφών θα πρέπει να προηγείται πρώτα ο κωφός/βαρήκοος και έπειτα οι υπόλοιποι. Ο λόγος είναι ότι εξαιτίας της πολιτικής στην Παιδεία που άσκησαν οι Κυβερνήσεις της χώρας εδώ και πολλά χρόνια δεν δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές των ειδικών σχολείων κωφών και βαρηκόων να μάθουν την Αγγλική Γλώσσα (η οποία είναι προαπαιτούμενο σε πολλά μεταπτυχιακά προγράμματα) με αποτέλεσμα οι ακουόντες να έχουν πάντα το προβάδισμα στους πίνακες επιτυχόντων λόγω του μεταπτυχιακού τίτλου που διαθέτουν ενώ πολλοί κωφοί/βαρήκοοι έχουν μόνο το πτυχίο και κανένα μεταπτυχιακό. Από τη στιγμή που η πολιτική στην Παιδεία εφαρμόστηκε από το Υπουργείο Παιδείας, πρέπει να δοθεί η αναγκαία «διόρθωση» στο εν λόγω θέμα. ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΚΕ