Να αντιμαχόμεθα για την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα χωρίς την διεκδίκηση ίδρυσης ανάλογου πανεπιστημιακού τμήματος ωφελεί μόνο τους"εμπόρους" της γλώσσας. Χθες έπρεπε να το έχουμε απαιτήσει. Να μπλοκάρουμε όσους μας πετάνε δολώματα με πιστοποιήσεις κ.λ.π. Πριν μας πούνε ποιούς αναγνωρίζουν και ποιοί τελικά κατέχουν ουσιαστικά τη γλώσσα. Το παιχνίδι με το θα κάνουμε αυτά ,εκείνα και τα άλλα ερήμην όσων γνωρίζουν να το σταματήσουμε ΤΩΡΑ. Η Ελληνική Νοηματική Γλώσσα πρέπει να διδάσκεται και αξιολογείται όπως όλες οι γλώσσες. Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να αναλάβουν αυτό το έργο. Και τους γνωρίζουμε. Ευτυχώς δεν είναι από τους συντάκτες του άρθρου 07. Και δεν κατέχουν πολιτικές θέσεις. Από αυτούς περιμένουμε να τολμήσουν την επιστημονική σύμπραξη για να μπορέσει η γλώσσα να αναγνωριστεί ουσιαστικά. Και μόνο τότε θα μπορούμε να μιλάμε για διδασκαλία, εκμάθηση, επάρκεια, διερμηνεία.
Η εκπαίδευση των κωφών πρέπει να αρχίζει από τη στιγμή της διάγνωσης της κώφωσης και να είναι δωρεάν, συνεχής και συστηματική. Γιατί δεν μας αναφέρουν αυτή την παράμετρο; Αναγκαία η ίδρυση βρεφοσυμβουλευτικών κέντρων και όχι νεκρανάσταση της πρόσφατα καταργημένης ΣΜΕΑ του Ε.Ι.Κ.. Επιμόρφωση και δια βίου μάθηση χρειάζεται για τους επαγγελματίες. Να την παρέχει το υπουργείο και να είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση. Νέες ειδικότητες χρειάζονται τα σχολεία για να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των καιρών και χρήση καινοτόμων προγραμμάτων.
Το κράτος μάλλον ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να πάμε μπροστά και γι αυτό φέρνει προς συζήτηση αυτό το παλιάς κοπής σχέδιο.
Θα το δεχτούμε;
Να αντιμαχόμεθα για την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα χωρίς την διεκδίκηση ίδρυσης ανάλογου πανεπιστημιακού τμήματος ωφελεί μόνο τους"εμπόρους" της γλώσσας. Χθες έπρεπε να το έχουμε απαιτήσει. Να μπλοκάρουμε όσους μας πετάνε δολώματα με πιστοποιήσεις κ.λ.π. Πριν μας πούνε ποιούς αναγνωρίζουν και ποιοί τελικά κατέχουν ουσιαστικά τη γλώσσα. Το παιχνίδι με το θα κάνουμε αυτά ,εκείνα και τα άλλα ερήμην όσων γνωρίζουν να το σταματήσουμε ΤΩΡΑ. Η Ελληνική Νοηματική Γλώσσα πρέπει να διδάσκεται και αξιολογείται όπως όλες οι γλώσσες. Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να αναλάβουν αυτό το έργο. Και τους γνωρίζουμε. Ευτυχώς δεν είναι από τους συντάκτες του άρθρου 07. Και δεν κατέχουν πολιτικές θέσεις. Από αυτούς περιμένουμε να τολμήσουν την επιστημονική σύμπραξη για να μπορέσει η γλώσσα να αναγνωριστεί ουσιαστικά. Και μόνο τότε θα μπορούμε να μιλάμε για διδασκαλία, εκμάθηση, επάρκεια, διερμηνεία. Η εκπαίδευση των κωφών πρέπει να αρχίζει από τη στιγμή της διάγνωσης της κώφωσης και να είναι δωρεάν, συνεχής και συστηματική. Γιατί δεν μας αναφέρουν αυτή την παράμετρο; Αναγκαία η ίδρυση βρεφοσυμβουλευτικών κέντρων και όχι νεκρανάσταση της πρόσφατα καταργημένης ΣΜΕΑ του Ε.Ι.Κ.. Επιμόρφωση και δια βίου μάθηση χρειάζεται για τους επαγγελματίες. Να την παρέχει το υπουργείο και να είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση. Νέες ειδικότητες χρειάζονται τα σχολεία για να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των καιρών και χρήση καινοτόμων προγραμμάτων. Το κράτος μάλλον ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να πάμε μπροστά και γι αυτό φέρνει προς συζήτηση αυτό το παλιάς κοπής σχέδιο. Θα το δεχτούμε;