Αν κατάλαβα καλά το δίκιο και το άδικο κρίνονται από το τι έχω και τι δεν έχω "εγώ". Αν είμαι της γενικής με ένα ΠΜΣ ή ένα σεμινάριο κακώς προηγούνται των Παιδαγωγικών ειδικής, αν είμαι των παιδαγωγικών ειδικής το αντίθετο, αν είμαι τρίτεκνος, πολύτεκνος και πάει λέγοντας.
Προσωπικά δεν ανήκω ούτε στην μια ούτε στην άλλη κατηγορία, επομένως δεν θίγομαι... Αλλά αναρωτιέμαι:
1) Αν ένα σεμινάριο τον παλιό καλό καιρό-τότε που δεν υπήρχε "εξειδικευμένο" προσωπικό- με έστειλε αναπληρωτή/τρια και απλά μέσα από την "εμπειρία" έμαθα στου κασίδη του κεφάλι με καθιστά άξιο και ικανό να συνεχίσω να δουλεύω στο πλαίσιο αυτό; Αλλά και πάλι τόσοι μήνες προϋπηρεσίας;;
2) Το ΠΜΣ πάλι;;; Το 2/3 των ΠΜΣ είναι "πληρώστε-πάρτε"(εξ αποστάσεως, μικρο-ψευτό- εργασίες αν γίνονται κι αυτές- κάποια χωρίς διπλωματική, κάποια χωρίς πρακτική), τουτέστιν πληρώνω κάτι παραπάνω και παίρνω ΠΜΣ αντί για σεμινάριο.
Όπως και να'χει αυτή η ιστορία θα πρέπει να τελειώσει κάποια στιγμή και οι ιθύνοντες να σταματήσουν να κάνουν πασαλείμματα στον χώρο της ειδικής αγωγής και της αγωγής γενικότερα....
Αν κατάλαβα καλά το δίκιο και το άδικο κρίνονται από το τι έχω και τι δεν έχω "εγώ". Αν είμαι της γενικής με ένα ΠΜΣ ή ένα σεμινάριο κακώς προηγούνται των Παιδαγωγικών ειδικής, αν είμαι των παιδαγωγικών ειδικής το αντίθετο, αν είμαι τρίτεκνος, πολύτεκνος και πάει λέγοντας. Προσωπικά δεν ανήκω ούτε στην μια ούτε στην άλλη κατηγορία, επομένως δεν θίγομαι... Αλλά αναρωτιέμαι: 1) Αν ένα σεμινάριο τον παλιό καλό καιρό-τότε που δεν υπήρχε "εξειδικευμένο" προσωπικό- με έστειλε αναπληρωτή/τρια και απλά μέσα από την "εμπειρία" έμαθα στου κασίδη του κεφάλι με καθιστά άξιο και ικανό να συνεχίσω να δουλεύω στο πλαίσιο αυτό; Αλλά και πάλι τόσοι μήνες προϋπηρεσίας;; 2) Το ΠΜΣ πάλι;;; Το 2/3 των ΠΜΣ είναι "πληρώστε-πάρτε"(εξ αποστάσεως, μικρο-ψευτό- εργασίες αν γίνονται κι αυτές- κάποια χωρίς διπλωματική, κάποια χωρίς πρακτική), τουτέστιν πληρώνω κάτι παραπάνω και παίρνω ΠΜΣ αντί για σεμινάριο. Όπως και να'χει αυτή η ιστορία θα πρέπει να τελειώσει κάποια στιγμή και οι ιθύνοντες να σταματήσουν να κάνουν πασαλείμματα στον χώρο της ειδικής αγωγής και της αγωγής γενικότερα....