Στην παράγραφο 7 του άρθρου και ιδιαίτερα στη στελέχωση των ΕΔΕΑΥ υπάρχει μια ανεξήγητη υποχώρηση από τον κανονισμό των ΕΔΕΑΥ που έχει ψηφισθεί. Ο εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής του Σχολείου δεν είναι μέλος της Επιτροπής, ενώ μέλος της είναι ο Διευθυντής. Αυτό βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με το θεσμό της RTI (Response to Intervention) (Aνταπόκριση στην Παρέμβαση) που έχει τη βάση του ο θεσμός της ΕΔΕΑΥ. Ποιος είναι ο ρόλος του τυπικού Σχολείου σε αυτήν; Διεκπεραιώνει τις "εντολές" των ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών; Ποιος θα δομήσει πρόγραμμα Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας ο ψυχολόγος; Ποιος θα προσαρμόσει διδακτικά το πρόγραμμα του παιδιού "σε κίνδυνο";
Ο μόνος άνθρωπος που έχει εικόνα για τις δυνατότητες και αδυναμίες του παιδιού (πέρα από τον/την εκπαιδευτικό της τυπικής τάξης) είναι ο/η εκπαιδευτικός της Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης. Είναι αυτός που θα στηρίξει τη διαδικασία της ανίχνευσης και της διαφοροποίησης. Είναι η άποψη του Σχολείου και η άποψη της Ειδικής Αγωγής.
Η παράγραφος αυτή βρίσκεται σε αντίθεση με την παιδαγωγική λογική. Η λειτουργία των ΕΔΕΑΥ είναι το πλαίσιο του Σχολείου, όχι του ΚΕΔΔΥ, ούτε της κλινικής ή της ιατρικής δομής. Επομένως, η αντίληψη της συμπερίληψης αρχικά και της διεπιστημονικότητας στη λήψη αποφάσεων από την άλλη έχει βάση το πλαίσιο του Σχολείου. Πώς είναι δυνατό, σε αντίθεση με τον ψηφισμένο κανονισμό για τον οποίο έχουν επιμορφωθεί οι εμπλεκόμενοι (ΦΕΚ 315/2014) να μην υπάρχει εκπροσώπηση ΜΕ ΨΗΦΟ του Σχολείου και της Ειδικής Αγωγής.
Στην παράγραφο 7 του άρθρου και ιδιαίτερα στη στελέχωση των ΕΔΕΑΥ υπάρχει μια ανεξήγητη υποχώρηση από τον κανονισμό των ΕΔΕΑΥ που έχει ψηφισθεί. Ο εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής του Σχολείου δεν είναι μέλος της Επιτροπής, ενώ μέλος της είναι ο Διευθυντής. Αυτό βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με το θεσμό της RTI (Response to Intervention) (Aνταπόκριση στην Παρέμβαση) που έχει τη βάση του ο θεσμός της ΕΔΕΑΥ. Ποιος είναι ο ρόλος του τυπικού Σχολείου σε αυτήν; Διεκπεραιώνει τις "εντολές" των ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών; Ποιος θα δομήσει πρόγραμμα Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας ο ψυχολόγος; Ποιος θα προσαρμόσει διδακτικά το πρόγραμμα του παιδιού "σε κίνδυνο"; Ο μόνος άνθρωπος που έχει εικόνα για τις δυνατότητες και αδυναμίες του παιδιού (πέρα από τον/την εκπαιδευτικό της τυπικής τάξης) είναι ο/η εκπαιδευτικός της Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης. Είναι αυτός που θα στηρίξει τη διαδικασία της ανίχνευσης και της διαφοροποίησης. Είναι η άποψη του Σχολείου και η άποψη της Ειδικής Αγωγής. Η παράγραφος αυτή βρίσκεται σε αντίθεση με την παιδαγωγική λογική. Η λειτουργία των ΕΔΕΑΥ είναι το πλαίσιο του Σχολείου, όχι του ΚΕΔΔΥ, ούτε της κλινικής ή της ιατρικής δομής. Επομένως, η αντίληψη της συμπερίληψης αρχικά και της διεπιστημονικότητας στη λήψη αποφάσεων από την άλλη έχει βάση το πλαίσιο του Σχολείου. Πώς είναι δυνατό, σε αντίθεση με τον ψηφισμένο κανονισμό για τον οποίο έχουν επιμορφωθεί οι εμπλεκόμενοι (ΦΕΚ 315/2014) να μην υπάρχει εκπροσώπηση ΜΕ ΨΗΦΟ του Σχολείου και της Ειδικής Αγωγής.