Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μάριος Κ. | 1 Δεκεμβρίου 2009, 11:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Βλέπω πολλούς συναδέλφους να υπεραμύνονται του συστήματος διορισμών 60-40. Δεν θα διαφωνήσω, ίσως είναι καλό να διατηρηθεί και αυτό. Έχει όμως πάντα τον κίνδυνο ότι δεν αφορά σταθερό αριθμό θέσεων. Ήδη στο διαγωνισμό του 2009 οι θέσεις ήταν σημαντικά λιγότερες για όλες στις ειδικότητες σε σχέση με αυτές του διαγωνισμού 2007 και του 2005 για τις τεχνικές ειδικότητες. Επίσης για ειδικότητες που το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ προτάσσεται, το σύστημα αυτό ουσιαστικά ωφελεί μόνο τους κατόχους της και «καταδικάζει» τους υπόλοιπους. Εξίσου ή και περισσότερο σημαντική επομένως πιστεύω ότι είναι η διατήρηση του 24μήνου. Έχει ένα σταθερό ορίζοντα προϋπηρεσίας, οπότε ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει τον προγραμματισμό του χωρίς να φοβάται τυχόν «ανατροπές» της τελευταίας στιγμής, βάζει τέλος στη παραμονή του εκπαιδευτικού για πολλά χρόνια στον πίνακα αναπληρωτών, ενώ παράλληλα εμπεριέχει και την προϋπόθεση της επιτυχίας στο ΑΣΕΠ, εφόσον αυτή θεωρείται από κάποιους απόδειξη εκπαιδευτικής επάρκειας (αν και εγώ διατηρώ τις επιφυλάξεις μου επ’ αυτού).