• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία Διτσιούδη' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 11:58

    Αξιότιμοι κύριοι, θέσατε ένα απο τα βασικότερα ζητήματα για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης: την καταλληλότητα των στελεχών της. Για το ζήτημα άυτό έχουν γραφεί και επιπωθεί πολλά. Δεν είναι εύκολο να συσταθούν εκ νέου τα κριτήρια πρόσληψης των στελεχών της εκπaδευσης καθώς υπάρχει μεγάλη προσφορά εκπαιδευτικών και μεγάλο πρόβλημα ανεργίας αντίστοχα. Ωστόσο, θέλω να εκφράσω μια απορία μου. Γιατί πρέπει να καταλαμβάνουν θέσεις στους διάφορους τομείς της εκπαίδευσης οι ήδη διορισμένοι εκπαιδευτικοί αλλά και καταρτισμένοι πάνω σε διαφορετικά αντικείμενα π.χ. στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό ή σε θέσεις διοίκησης στο Παιδαγωγικό ινστιτούτο και να μη γίνεται ξεχωριστός διαγωσμός στον οποίο μπορούν να πάρουν μέρος αδιόριστοι εκπαιδευτικοί με αντίστοιχα διπλώματα ειδίκευσης; Θέτω ένα παράδειγμα. Έχω πτυχίο φιλολόγου κια πτυχίο ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Επιθυμώ να δουλέψω ως Σύμβουλος στα ΓραΣεπ ή Κεσυπ και δεν με ενδιαφέρει η θέση του φιλολόγου. Γιατί πρέπει να διοριστώ ως φιλόλογος κια αφού περάσει μια πενταετία να πληρώ τις προϋποθέσεις προκειμένου να κάνω αίτηση για θέση στα Γρασεπ ή Κεσυπ; Περιμένω απάντησή σας. Διτσιούδη Αναστασία