-Το ποσοστό των δασκάλων και των νηπιαγωγών θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 30% -70% αντίστοιχα!
-Ο ειδικός παιδαγωγός οφείλει να έχει βασική παιδαγωγική εκπαίδευση και επάρκεια για τη γενική τάξη και επιπλέον εξειδίκευση!
-Άραγε οι Σχολικοί Σύμβουλοι ΕΕ θα συνεχίσουν να είναι Σχολικοί Σύμβουλοι; Καθώς όλοι τους είναι δάσκαλοι με μεταπτυχιακό-διδακτορικό στην ειδική, μήπως θα απολυθούν μετά την ψήφιση του νέου νόμου ή θα εγκαταλείψουν τις θέσεις τους για να μπουν στους ΠΕ71-61 που μόλις αποφοίτησαν; Ας μην ξεχνάμε πως ότι προσόντα έχουν οι αναπληρωτες ΠΕ70.50-60.50, - και που θεωρούμαστε ανεπαρκείς, διαθέτουν και οι καθηγητές των πανεπιστημιακών σχολών!
-Η ειδική παιδαγωγική αποτελεί συνέχεια, προέκταση της γενικής παιδαγωγικής (EuropeanAgencyfordevelopmentinspecialneedseducation, 2010).
Σύμφωνα με την έκθεση της UNESCO στο InternationalConferenceonEducation με θέμα «InclusiveEducation: Thewayofthefuture» (UNESCO InternationalBureauofEducation, 2009) ξεχωριστές πορείες αρχικής εκπαίδευσης (ειδική- γενική εκπαίδευση) δεν βοηθούν, αλλά η εξειδίκευση των εκπαιδευτικών πρέπει να κτίζεται πάνω σε μία ήδη υπάρχουσα ευρεία βάση γνώσεων και να έπεται της απόκτησης δεξιοτήτων και εκπαιδευτικής εμπειρίας στο γενικό (mainstream) πλαίσιο. Ο ειδικός παιδαγωγός οφείλει να έχει βασική παιδαγωγική εκπαίδευση και επάρκεια για τη γενική τάξη και επιπλέον εξειδίκευση.
-Τμήμα ειδικής αγωγής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η πρακτική άσκηση και η εμπειρία μέσα στην τάξη είναι περιορισμένη καθώς αφορά μόνο το 3ο έτος για γενικά σχολεία και το 4ο έτος για ειδικά σχολεία (εξωτ. Αξιολ. σ. 9). Στο πρόγραμμα σπουδών θα πρέπει να εισαχθεί μία πιο συνεκπαιδευτική προσέγγιση (εξωτ. Αξιολ σ.9).
Οι εκπαιδευτικοί που έχουν βασικούς τίτλους δασκάλων και νηπιαγωγών σε συνδυασμό με την απόκτηση ανώτερων ακαδημαϊκών προσόντων όπως μεταπτυχιακά και διδακτορικά είναι οι μόνοι εξειδικευμένοι και κατάλληλοι να διδάξουν στον χώρο της ειδικής εκπαίδευσης.
-Το ποσοστό των δασκάλων και των νηπιαγωγών θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 30% -70% αντίστοιχα! -Ο ειδικός παιδαγωγός οφείλει να έχει βασική παιδαγωγική εκπαίδευση και επάρκεια για τη γενική τάξη και επιπλέον εξειδίκευση! -Άραγε οι Σχολικοί Σύμβουλοι ΕΕ θα συνεχίσουν να είναι Σχολικοί Σύμβουλοι; Καθώς όλοι τους είναι δάσκαλοι με μεταπτυχιακό-διδακτορικό στην ειδική, μήπως θα απολυθούν μετά την ψήφιση του νέου νόμου ή θα εγκαταλείψουν τις θέσεις τους για να μπουν στους ΠΕ71-61 που μόλις αποφοίτησαν; Ας μην ξεχνάμε πως ότι προσόντα έχουν οι αναπληρωτες ΠΕ70.50-60.50, - και που θεωρούμαστε ανεπαρκείς, διαθέτουν και οι καθηγητές των πανεπιστημιακών σχολών! -Η ειδική παιδαγωγική αποτελεί συνέχεια, προέκταση της γενικής παιδαγωγικής (EuropeanAgencyfordevelopmentinspecialneedseducation, 2010). Σύμφωνα με την έκθεση της UNESCO στο InternationalConferenceonEducation με θέμα «InclusiveEducation: Thewayofthefuture» (UNESCO InternationalBureauofEducation, 2009) ξεχωριστές πορείες αρχικής εκπαίδευσης (ειδική- γενική εκπαίδευση) δεν βοηθούν, αλλά η εξειδίκευση των εκπαιδευτικών πρέπει να κτίζεται πάνω σε μία ήδη υπάρχουσα ευρεία βάση γνώσεων και να έπεται της απόκτησης δεξιοτήτων και εκπαιδευτικής εμπειρίας στο γενικό (mainstream) πλαίσιο. Ο ειδικός παιδαγωγός οφείλει να έχει βασική παιδαγωγική εκπαίδευση και επάρκεια για τη γενική τάξη και επιπλέον εξειδίκευση. -Τμήμα ειδικής αγωγής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η πρακτική άσκηση και η εμπειρία μέσα στην τάξη είναι περιορισμένη καθώς αφορά μόνο το 3ο έτος για γενικά σχολεία και το 4ο έτος για ειδικά σχολεία (εξωτ. Αξιολ. σ. 9). Στο πρόγραμμα σπουδών θα πρέπει να εισαχθεί μία πιο συνεκπαιδευτική προσέγγιση (εξωτ. Αξιολ σ.9). Οι εκπαιδευτικοί που έχουν βασικούς τίτλους δασκάλων και νηπιαγωγών σε συνδυασμό με την απόκτηση ανώτερων ακαδημαϊκών προσόντων όπως μεταπτυχιακά και διδακτορικά είναι οι μόνοι εξειδικευμένοι και κατάλληλοι να διδάξουν στον χώρο της ειδικής εκπαίδευσης.