Στην 4η παρ. το δεύτερο εδάφιο που αναφέρει ότι «Προγράμματα συστημικής παρέμβασης ……………παρέχονται κατά κύριο λόγο από τις ΣΜΕΕ και επικουρικά από τα ΚΕΔΔΥ». Θα πρέπει να αναφερθεί με ρητό τρόπο ότι τα ανωτέρω Προγράμματα συστημικής παρέμβασης δεν συνιστούν θεραπευτικές πράξεις αλλά παρέχονται με μοναδικό σκοπό να υποστηρίξουν τα άτομα με αναπηρία στην μαθησιακή και εκπαιδευτική διαδικασία.
Βάσει των ανωτέρω προτείνουμε το εδάφιο να τροποποιηθεί ως εξής: Προγράμματα συστημικής παρέμβασης όπως εργοθεραπεία, λογοθεραπεία φυσιοθεραπεία και κάθε άλλη υπηρεσία που στηρίζει την ισότιμη μεταχείριση των μαθητών αξιολόγηση και παιδαγωγική και ψυχολογική υποστήριξη, εφόσον παρέχονται από τις ΣΜΕΕ και από τα ΚΕΔΔΥ παρέχονται με μόνο σκοπό να υποστηρίξουν τους μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην μαθησιακή και εκπαιδευτική διαδικασία και σε καμία περίπτωση δεν συνιστούν θεραπευτικές πράξεις.
Στην 4η παρ. το δεύτερο εδάφιο που αναφέρει ότι «Προγράμματα συστημικής παρέμβασης ……………παρέχονται κατά κύριο λόγο από τις ΣΜΕΕ και επικουρικά από τα ΚΕΔΔΥ». Θα πρέπει να αναφερθεί με ρητό τρόπο ότι τα ανωτέρω Προγράμματα συστημικής παρέμβασης δεν συνιστούν θεραπευτικές πράξεις αλλά παρέχονται με μοναδικό σκοπό να υποστηρίξουν τα άτομα με αναπηρία στην μαθησιακή και εκπαιδευτική διαδικασία. Βάσει των ανωτέρω προτείνουμε το εδάφιο να τροποποιηθεί ως εξής: Προγράμματα συστημικής παρέμβασης όπως εργοθεραπεία, λογοθεραπεία φυσιοθεραπεία και κάθε άλλη υπηρεσία που στηρίζει την ισότιμη μεταχείριση των μαθητών αξιολόγηση και παιδαγωγική και ψυχολογική υποστήριξη, εφόσον παρέχονται από τις ΣΜΕΕ και από τα ΚΕΔΔΥ παρέχονται με μόνο σκοπό να υποστηρίξουν τους μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην μαθησιακή και εκπαιδευτική διαδικασία και σε καμία περίπτωση δεν συνιστούν θεραπευτικές πράξεις.