Παρ. 1 περ. β: Στις δύο πρώτες σειρές αναφέρεται ότι «Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με διαγνωσμένη από αρμόδιο φορέα (ΚΕΔΥ, Υγειονομική Επιτροπή ή Δημόσιο Νοσοκομείο) αναπηρία …….».
Επισημαίνουμε ότι αρμόδιος φορέας για τη διαδικασία πιστοποίησης και αξιολόγησης της αναπηρίας είναι τα ΚΕΠΑ οπότε εσφαλμένα αναφέρονται εντός της παρένθεσης τα ΚΕΔΥ Υγειονομικές Επιτροπές ή Δημόσιο Νοσοκομείο. Επίσης η ανωτέρω διάταξη έρχεται σε αντίθεση με την παρ. 2 του άρθρου 5 του παρόντος νομοσχεδίου.
Παρ. 2 περ α. : Η διάταξη με την οποία καθορίζεται κατ’ εξαίρεση χορήγηση παράλληλης στήριξης για το νηπιαγωγείο την Α ή Επίσης Γ΄ Δ ΄και Ε΄ τάξη του Δημοτικού εφόσον το ΚΕΔΥ έχει απολύτως γνωματεύσει κάτι τέτοιο κρίνεται θετική. Η Ε.Σ.ΑμεΑ. προτείνει να συμπληρωθεί και η ΣΤ τάξη στο σχετικό εδάφιο.
Παρ. 2 περ. ια: Με αυτή την διάταξη προβλέπεται χορήγηση παράλληλη στήριξης στη μεταγυμνασιακή εκπαίδευση σε μαθητές τυφλούς κωφούς και μαθητές με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας. Προτείνουμε να χορηγηθεί παράλληλη στήριξη στη μεταγυμνασιακή εκπαίδευση στους μαθητές ΔΑΦ που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού και όχι μόνο μόνο στα άτομα με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας.
Επίσης Ε.Σ.ΑμεΑ προτείνει να προβλεφθούν με διάταξη αναλυτικά προγράμματα για την εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία, εφόσον υιοθετείται από το νομοθέτη η φιλοσοφία της ένταξης.
Παρ. 1 περ. β: Στις δύο πρώτες σειρές αναφέρεται ότι «Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με διαγνωσμένη από αρμόδιο φορέα (ΚΕΔΥ, Υγειονομική Επιτροπή ή Δημόσιο Νοσοκομείο) αναπηρία …….». Επισημαίνουμε ότι αρμόδιος φορέας για τη διαδικασία πιστοποίησης και αξιολόγησης της αναπηρίας είναι τα ΚΕΠΑ οπότε εσφαλμένα αναφέρονται εντός της παρένθεσης τα ΚΕΔΥ Υγειονομικές Επιτροπές ή Δημόσιο Νοσοκομείο. Επίσης η ανωτέρω διάταξη έρχεται σε αντίθεση με την παρ. 2 του άρθρου 5 του παρόντος νομοσχεδίου. Παρ. 2 περ α. : Η διάταξη με την οποία καθορίζεται κατ’ εξαίρεση χορήγηση παράλληλης στήριξης για το νηπιαγωγείο την Α ή Επίσης Γ΄ Δ ΄και Ε΄ τάξη του Δημοτικού εφόσον το ΚΕΔΥ έχει απολύτως γνωματεύσει κάτι τέτοιο κρίνεται θετική. Η Ε.Σ.ΑμεΑ. προτείνει να συμπληρωθεί και η ΣΤ τάξη στο σχετικό εδάφιο. Παρ. 2 περ. ια: Με αυτή την διάταξη προβλέπεται χορήγηση παράλληλη στήριξης στη μεταγυμνασιακή εκπαίδευση σε μαθητές τυφλούς κωφούς και μαθητές με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας. Προτείνουμε να χορηγηθεί παράλληλη στήριξη στη μεταγυμνασιακή εκπαίδευση στους μαθητές ΔΑΦ που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού και όχι μόνο μόνο στα άτομα με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας. Επίσης Ε.Σ.ΑμεΑ προτείνει να προβλεφθούν με διάταξη αναλυτικά προγράμματα για την εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία, εφόσον υιοθετείται από το νομοθέτη η φιλοσοφία της ένταξης.