• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 12 Δεκεμβρίου 2014, 16:01

    Στη δευτεροβάθμια δεν υπάρχουν σχολές ειδικής αγωγής έτσι πρέπει κάποιος να κάνει μεταπτυχιακό,ωστόσο επειδή στη βασική του σχολή δεν έχει πάρει αρκετές γνώσει παιδαγωγικών και ειδικής αγωγής ,τα σεμινάρια μπορεί να είναι αρκετά χρήσιμα.Γιατί λοιπόν να μην μοριοδοτείται ι ώστε να υπάρχει ένα επιπλέον κίνητρο για μάθηση;Όσο πιο καταρτισμένος και ενημερωμένος είναι ο εκπαιδευτικός τόσο πιο πολύ βοηθιούνται και οι μαθητές. Επιπλέον υπάρχει μεγάλη ασάφεια ως προς τη συνάφεια μεταπτυχιακών και διδακτορικών.Πότε θεωρούνται ότι είναι στο ίδιο αντικείμενο? Δηλ. αν κάνω μεταπτυχιακό πχ στην ειδικη αγωγή και μετά διδακτορικό στη διδακτική στην ειδική αγωγή .Θα θεωρείται ίδιο αντικείμενο;Φαντάζομαι αυτό υπάρχει για κάποιες περιπτώσει όπου κάνοντας το μεταπτυχιακό 2 ετών μετά με 1 χρόνο επιπλέον μπορέις να πάρεις και διδακτορικό.Ας γίνει πιο σαφές. Ωστόσο θα συμφωνήσω με κάποιον συνάδελφο ο οποίος είπε για τα διδακτορικά. Δεν είναι ούτε του ίδιου επιπέδου ούτε το κάνει κανείς μονάχα για τα μόρια και για το χαρτί.Θέλει περισσότερο κόπο χρόνο κάνεις έρευνα και όχι απλή παρακολούθηση.Και πολύ συχνά μπορεί να κρατήσει πάνω από 3 χρόνια.Θα ήταν ωφέλιμο να πάρουν παραπάνω μοριοδότηση.