Καλησπέρα σας
Πιστεύω ότι είναι απαράδεκτο ένας απόφοιτος(71/61) του 2015 να προηγείται ενός ΠΕ 70.50/60.50 με διδακτορικό, μεταπτυχιακό και προϋπηρεσία!
Η εφεύρεση των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71 θα φέρει σε μερικά χρόνια πολλά προβλήματα και αδιέξοδα. Προπτυχιακά ειδικής αγωγής που υπάρχουν; Μόνο στο ελαδιστάν με τη δημιουργία «κατευθύνσεων» σε σχολές που είναι άσχετες με το αντικείμενο πχ Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής! Πως είναι δυνατόν από τη σχολή Ειδικής στο Βόλο να βγαίνεις νηπιαγωγός ή δάσκαλος;; Είναι αδιανόητο και απαράδεκτο, το ότι διαλέγουν κατεύθυνση δάσκαλου – νηπιαγωγού!
Σταματήστε την εισαγωγή μαθητών πλέον σε αυτές τις αμφίβολες σχολές.
Και ας μην ξεχνάμε πως οι ΠΕ71 & ΠΕ61 δεν έχουν επάρκεια να διδάξουν στην γενική εκπαίδευση.
Η καλύτερη λύση, σύμφωνα και με τις ευρωπαϊκές επιταγές (καθώς από εκεί αντλούμε το ΕΣΠΑ) είναι ισάξια, δίκαιη μοριοδότηση για ΟΛΟΥΣ, χωρίς καμία πρόταξη ή ποσόστωση!
Στην ΕΕ δεν υπάρχουν προπτυχιακά τμήματα ειδικής αγωγής. Η ειδική αγωγή ειναι τμήμα της γενικής αγωγής και η εξειδίκευση επιτυγχάνεται με μεταπτυχιακά.
Όσο αναφορά το ποσοστό των προσλήψεων των εκπαιδευτικών ΑμεΑ, θεωρώ ότι είναι άδικο τόσο γι αυτούς όσο και για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να έχουν έναν εκπαιδευτικό ο οποίος δεν μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί ο ίδιος. Πιστεύω ότι πρέπει να ελεγχθούν οι ικανότητες τους καθώς δεν είναι δυνατόν να τοποθετηθούν πχ. σε σχολείο για παιδί με αυτισμό ή με κινητικά προβλήματα όταν οι ίδιοι αντιμετωπίζουν σοβαρά κινητικά προβλήματα κ.α.. Ο αποκλεισμός τους από την παράλληλη ήταν μια πολύ σωστή κίνηση για την ασφάλεια των παιδιών. Τέλος είναι άδικο και για τα παιδιά να τοποθετείτε δίπλα τους ένας εκπαιδευτικός με κριτήριο την αναπηρία του και όχι τις ικανότητες και τις γνώσεις τους.
Οι εκπαιδευτικοί δίπλα στα παιδιά μας πρέπει να είναι εξειδικευμένοι και καταρτισμένοι.
Ευχαριστώ
Καλησπέρα σας Πιστεύω ότι είναι απαράδεκτο ένας απόφοιτος(71/61) του 2015 να προηγείται ενός ΠΕ 70.50/60.50 με διδακτορικό, μεταπτυχιακό και προϋπηρεσία! Η εφεύρεση των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71 θα φέρει σε μερικά χρόνια πολλά προβλήματα και αδιέξοδα. Προπτυχιακά ειδικής αγωγής που υπάρχουν; Μόνο στο ελαδιστάν με τη δημιουργία «κατευθύνσεων» σε σχολές που είναι άσχετες με το αντικείμενο πχ Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής! Πως είναι δυνατόν από τη σχολή Ειδικής στο Βόλο να βγαίνεις νηπιαγωγός ή δάσκαλος;; Είναι αδιανόητο και απαράδεκτο, το ότι διαλέγουν κατεύθυνση δάσκαλου – νηπιαγωγού! Σταματήστε την εισαγωγή μαθητών πλέον σε αυτές τις αμφίβολες σχολές. Και ας μην ξεχνάμε πως οι ΠΕ71 & ΠΕ61 δεν έχουν επάρκεια να διδάξουν στην γενική εκπαίδευση. Η καλύτερη λύση, σύμφωνα και με τις ευρωπαϊκές επιταγές (καθώς από εκεί αντλούμε το ΕΣΠΑ) είναι ισάξια, δίκαιη μοριοδότηση για ΟΛΟΥΣ, χωρίς καμία πρόταξη ή ποσόστωση! Στην ΕΕ δεν υπάρχουν προπτυχιακά τμήματα ειδικής αγωγής. Η ειδική αγωγή ειναι τμήμα της γενικής αγωγής και η εξειδίκευση επιτυγχάνεται με μεταπτυχιακά. Όσο αναφορά το ποσοστό των προσλήψεων των εκπαιδευτικών ΑμεΑ, θεωρώ ότι είναι άδικο τόσο γι αυτούς όσο και για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να έχουν έναν εκπαιδευτικό ο οποίος δεν μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί ο ίδιος. Πιστεύω ότι πρέπει να ελεγχθούν οι ικανότητες τους καθώς δεν είναι δυνατόν να τοποθετηθούν πχ. σε σχολείο για παιδί με αυτισμό ή με κινητικά προβλήματα όταν οι ίδιοι αντιμετωπίζουν σοβαρά κινητικά προβλήματα κ.α.. Ο αποκλεισμός τους από την παράλληλη ήταν μια πολύ σωστή κίνηση για την ασφάλεια των παιδιών. Τέλος είναι άδικο και για τα παιδιά να τοποθετείτε δίπλα τους ένας εκπαιδευτικός με κριτήριο την αναπηρία του και όχι τις ικανότητες και τις γνώσεις τους. Οι εκπαιδευτικοί δίπλα στα παιδιά μας πρέπει να είναι εξειδικευμένοι και καταρτισμένοι. Ευχαριστώ