Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης | 1 Δεκεμβρίου 2009, 12:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αξιολόγηση των στελεχών και ειδικά της εκπαίδευσης είναι μια διαδικασία που απαιτεί να έχουμε καθορίσει πρώτα τους στόχους σε επίπεδο εκπαιδευτικών μονάδων και δεύτερον των διοικητικών υπηρεσιών. Μετά τον καθορισμό των στόχων επιλέγεται η κατάλληλη στρατηγική η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα την επίτευξη των στόχων. Συνεπώς οι στόχοι και η στρατηγική που θα ακολουθηθεί θα διαγράψουν το προφίλ των στελεχών. Οπότε τα κριτήρια αξιολόγησης προσδιορίζονται με βάση το προφίλ. π.χ. 1) Καινοτόμος προσωπικότητα, με χαρακτηριστικά αποδοχής, υποστήριξης και διάδοσης των καινοτόμων δράσεων, 2) Συνεργάσιμη και επικοινωνιακή προσωπικότητα, 3) Έμπειρος και πιστοπιημένος χρήστης των νέων τεχνολογιών επικοινωνίας και πληροφορικής, 4) Γνώστης διαχείρισης προσωπικού και άσκησης διοικητικών καθηκόντων, 5) Παιδαγωγός με πραγματική εμπειρία εκπαιδευτικών καθηκόντων , κ.λ.π. Προφανώς επειδή ο κύκλος ζωής των στόχων για τις εκπαιδευτικές διαδικασίες είναι ετήσιος, ακολουθεί ετησία αξιολόγηση και ο κύκλος ζωής δεν πρέπει να υπερβαίνει τα τέσσερα χρόνια.