Εχετε φτιαξει εκπαιδευτικους 100 ταχυτητων. Ειδικα στο αρθρο 22 (3.α) γιατι να προηγουνται κατ' εξαιρεση (5% δασκαλοι και 30% νηπιαγωγοι) ατομα που απλα ετυχε να εχουν μεταπτυχιακο μεχρι την ψηφιση του νομου? Δηλαδη αν καποιος αποκτησει μετα δεν εχει την ιδια εκπαιδευτικη αξια? Πατε να κανετε το ιδιο πραγμα με τα σεμιναρια που ειχαν κλειδωσει μεχρι τον Αυγουστο του 2012 και δουλευε μια κλειστη ομαδα συγκεκριμενων ατομων. Αυτο τωρα το διορθωσατε (μετα απο δικαστηρια). Τωρα γιατι ξανα διαφορετικη μεταχειριση μεταξυ ισων? Μην το κανετε! Ειναι λαθος! Διορθωστε το!
Εχετε φτιαξει εκπαιδευτικους 100 ταχυτητων. Ειδικα στο αρθρο 22 (3.α) γιατι να προηγουνται κατ' εξαιρεση (5% δασκαλοι και 30% νηπιαγωγοι) ατομα που απλα ετυχε να εχουν μεταπτυχιακο μεχρι την ψηφιση του νομου? Δηλαδη αν καποιος αποκτησει μετα δεν εχει την ιδια εκπαιδευτικη αξια? Πατε να κανετε το ιδιο πραγμα με τα σεμιναρια που ειχαν κλειδωσει μεχρι τον Αυγουστο του 2012 και δουλευε μια κλειστη ομαδα συγκεκριμενων ατομων. Αυτο τωρα το διορθωσατε (μετα απο δικαστηρια). Τωρα γιατι ξανα διαφορετικη μεταχειριση μεταξυ ισων? Μην το κανετε! Ειναι λαθος! Διορθωστε το!