Θεωρώ απαράδεκτο να μην προσμετράται και το μεταπτυχιακό και το σεμινάριο, καθώς τα σεμινάρια αποτελούν επιπλέον εξειδίκευση. Κάποιοι εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή είναι κάτοχοι δύο μεταπτυχιακών οπότε αδικούνται από το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου. Θέλω να υπενθυμίσω σε όσους δεν το γνωρίζουν ότι πολλοί κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων,έχουν αποκτήσει τους αντίστοιχους τίτλους από αξιόλογα και διεθνώς αναγνωρισμένα πανεπιστήμια οπότε δεν θα πρέπει να τσουβαλιάζουμε όλους τους τίτλους. Όσοι έχουν αποκτήσει μεταπτυχιακό τίτλο στην Ελλάδα έχουν κοπιάσει. Οι προσλήψεις των νηπιαγωγών είναι λιγότερες από αυτές των δασκάλων οπότε θεωρώ ότι το 30% στους νηπιαγωγούς πρέπει να παραμείνει.Θα ήταν καλό να αυξηθεί και το ποσοστό των δασκάλων. Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει το πτυχίο να βρίσκεται πάνω από τον μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο. Φυσικά οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής με επαυξημένα προσόντα γνωρίζουν το Αναλυτικό πρόγραμμα και μπορούν να εντάξουν τους μαθητές στη γενική αγωγή μέσα από τα τμήματα ένταξης και την παράλληλη στήριξη.Προτείνω η μοριοδότηση να παραμείνει ίδια με την Υπουργική Απόφαση ή να βελτιωθεί.
Θεωρώ απαράδεκτο να μην προσμετράται και το μεταπτυχιακό και το σεμινάριο, καθώς τα σεμινάρια αποτελούν επιπλέον εξειδίκευση. Κάποιοι εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή είναι κάτοχοι δύο μεταπτυχιακών οπότε αδικούνται από το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου. Θέλω να υπενθυμίσω σε όσους δεν το γνωρίζουν ότι πολλοί κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων,έχουν αποκτήσει τους αντίστοιχους τίτλους από αξιόλογα και διεθνώς αναγνωρισμένα πανεπιστήμια οπότε δεν θα πρέπει να τσουβαλιάζουμε όλους τους τίτλους. Όσοι έχουν αποκτήσει μεταπτυχιακό τίτλο στην Ελλάδα έχουν κοπιάσει. Οι προσλήψεις των νηπιαγωγών είναι λιγότερες από αυτές των δασκάλων οπότε θεωρώ ότι το 30% στους νηπιαγωγούς πρέπει να παραμείνει.Θα ήταν καλό να αυξηθεί και το ποσοστό των δασκάλων. Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει το πτυχίο να βρίσκεται πάνω από τον μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο. Φυσικά οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής με επαυξημένα προσόντα γνωρίζουν το Αναλυτικό πρόγραμμα και μπορούν να εντάξουν τους μαθητές στη γενική αγωγή μέσα από τα τμήματα ένταξης και την παράλληλη στήριξη.Προτείνω η μοριοδότηση να παραμείνει ίδια με την Υπουργική Απόφαση ή να βελτιωθεί.