Με αφορμή τον τρόπο μοριοδότησης και την επερχόμενη ψήφιση θα ήθελα να επισημάνω ότι θα έπρεπε πέρα από αυτά που προβλέπει η πρόταση του υπουργείου:
ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ:
Α) Κατοχή Μεταπτυχιακών Τίτλων Μοριοδότηση μέχρι 2 μεταπτυχιακών τίτλων. Ένα
μεταπτυχιακό με αντικείμενο την Ειδική Αγωγή ή στις Επιστήμες της Αγωγής( 4μονάδες ) και ένα με αντικείμενο στο γνωστικό του εκάστοτε κλάδου( 2 μονάδες ). Δεν πρέπει να υποβαθμίσουμε σε καμία περίπτωση το γνωστικό αντικείμενο. Άλλωστε καλούμαστε να διδάξουμε στα τμήματα ένταξης και στα σχολεία το γνωστικό αντικείμενο μας.
Β) Επιτυχόντες στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ --> έχουμε ξεχάσει ότι πολύς κόσμος έχει επιτυχία σε ΑΣΕΠ και μάλιστα μη διοριστέοι για λίγες θέσεις. Με τον παλιότερο νόμο είχε ρόλο στην ισοβαθμία των αναπληρωτών στον πίνακα. Με την παρούσα πρόταση έχει εξαλειφθεί εντελώς. Τόσος κόπος πετιέται στον¨ Καιάδα¨. Ένα σύστημα που οι ίδιοι υπερασπιζόσαστε το απορρίπτεται. Μοριοδότηση λοιπόν των τελευταίων διαγωνισμών του ΑΣΕΠ έστω και με 0,5 μόριο ώστε να υπάρχει ισονομία.
Γ) Καινοτόμα προγραμματα που εκπονουνται από εκπαιδευτικούς στα σχολεία. Μοριοδότηση ώστε να επιβραβευθούν αυτοί που προσπαθούν για την βελτίωση της διδασκαλίας.
Με αφορμή τον τρόπο μοριοδότησης και την επερχόμενη ψήφιση θα ήθελα να επισημάνω ότι θα έπρεπε πέρα από αυτά που προβλέπει η πρόταση του υπουργείου: ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ: Α) Κατοχή Μεταπτυχιακών Τίτλων Μοριοδότηση μέχρι 2 μεταπτυχιακών τίτλων. Ένα μεταπτυχιακό με αντικείμενο την Ειδική Αγωγή ή στις Επιστήμες της Αγωγής( 4μονάδες ) και ένα με αντικείμενο στο γνωστικό του εκάστοτε κλάδου( 2 μονάδες ). Δεν πρέπει να υποβαθμίσουμε σε καμία περίπτωση το γνωστικό αντικείμενο. Άλλωστε καλούμαστε να διδάξουμε στα τμήματα ένταξης και στα σχολεία το γνωστικό αντικείμενο μας. Β) Επιτυχόντες στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ --> έχουμε ξεχάσει ότι πολύς κόσμος έχει επιτυχία σε ΑΣΕΠ και μάλιστα μη διοριστέοι για λίγες θέσεις. Με τον παλιότερο νόμο είχε ρόλο στην ισοβαθμία των αναπληρωτών στον πίνακα. Με την παρούσα πρόταση έχει εξαλειφθεί εντελώς. Τόσος κόπος πετιέται στον¨ Καιάδα¨. Ένα σύστημα που οι ίδιοι υπερασπιζόσαστε το απορρίπτεται. Μοριοδότηση λοιπόν των τελευταίων διαγωνισμών του ΑΣΕΠ έστω και με 0,5 μόριο ώστε να υπάρχει ισονομία. Γ) Καινοτόμα προγραμματα που εκπονουνται από εκπαιδευτικούς στα σχολεία. Μοριοδότηση ώστε να επιβραβευθούν αυτοί που προσπαθούν για την βελτίωση της διδασκαλίας.