• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ23' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 12:15

    Παρόλο που δεν είμαι εκπαιδευτικός, θα ήθελα να εκφράσω τη γνώμη μου για την ταλαιπωρία που υφίστανται οι εκπαιδευτικοί από την στιγμή που θα αποκτήσουν το πυχίο τους έως τη στιγμή που θα εργαστούν με την εκπαιδευτική τους ιδιότητα. Θεωρώ ότι είναι πολύ υποτιμητικό για ανθρώπους που έχουν ολοκληρώσει τις σπουδές τους να κρίνονται ακατάλληλοι να εργαστούν, υποβαλλόμενοι σε διαρκείς αξιολογήσεις για τις γνώσεις τους και αποδίδοντάς τους το ρόλο του αιώνιου μαθητή. Ακόμα, και αναφορικά με τις αξιολογήσεις των μαθητών, οι εξέτάσεις δεν συνάδουν πλέον με τα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα της παιδαγωγικής. Πόσο λοιπόν, αναχρονιστικό κριτήριο αποτελούν άραγε οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς που το εκπαιδευτικό σύστημα επιθυμεί να προάγουν τη γνώση στους μαθητές με σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους? Κατα τη γνώμη μου, η λύση δεν είναι να αναζητάτε ο κατάλληλος εκπαιδευτικός που τυγχάνει να έχει όλα τα προσόντα για να εισαχθεί στη δημόσια εκπαίδευση, όταν μάλιστα είναι εμφανές ότι η ίδια η Πανεπιστημιακή εκπαίδευση δεν παρέχει την παιδαγωγική κατάρτιση που απαιτείται από το εκπαιδευτικό. Είναι σημαντικό όμως, το εκπαιδευτικό σύστημα να καταρτίζει όλους τους πτυχιούχους εκπαιδευτικούς (με το διορισμό τους) προκειμένου να είναι σε θέση με την ανάθεση του έργου τους να αποτελέσουν τους κατάλληλους επαγγελματίες στην εκπαίδευση. Τελειώνοντας θα ήθελα να θίξω και ένα ζήτημα το οποίο συστηματικα αποσιωπάται. Επειδή ακριβώς η ειδικότητα μου είναι ψυχολόγος, θα ήθελα να υπάρξει κάποια ενημέρωση αναφορικά με την προκύρηξη θέσεων για ψυχολόγους για την παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης στο χώρο του σχολείου. Δεν υπάρχει καμία άλλη χώρα στην Ευρωπαική Ένωση που να μην παρέχει τέτοιου είδους υποστήριξη και ιδιαίτερα στην εφηβική ηλικία.